LidéMICENovinkyRozhovory

Hybridní event v Cubex Centru Praha

Hybridní akce kombinující účast osobně přítomných s online účastníky jsou trendem budoucnosti. Nejenže umožňují konání eventů i v dobách, které osobním setkáním z nejrůznějších důvodů příliš nepřejí, ale mají také další přínosy. Například snazší zajištění účasti zahraničních přednášejících či omezení nutnosti dopravních přesunů. Na zkušenosti s pořádáním hybridního eventu (Klient: Komora projektových manažerů a školicí a poradenská společnost Symphera, s. r. o. Akce: 12. ročník konference projektového řízení) jsme se zeptali Ing. Michala Korfa ze společnosti Symphera, která s Cubex Centrem Praha dlouhodobě spolupracuje.

Foto: Cubex Centrum Praha

Proč jste si vybrali právě Cubex Centrum Praha? Jak byste zhodnotil spolupráci s místem konání?

Cubex jsme si vybrali už před několika lety, a to především kvůli vizuálně zajímavému prostoru. Během naší spolupráce jsme si vybudovali pevné vztahy, které utvrdil loňský ročník, kdy jsme společně museli čelit covidové pandemii. Konferenci jsme pořádali v extrémně rizikovém období, do poslední chvíle nebylo jasné, zda se vůbec uskuteční v takovém měřítku. Vše nakonec dobře dopadlo a je nám jasné, že bez vstřícnosti a pomoci Cubexu bychom to nezvládli. Spolupráci považujeme za vrchol partnerství.

Díky dynamickým změnám v nařízení vlády jste svou akci museli změnit z kompletně prezenční v hybridní, a to navíc v poměrně krátkém čase. Co všechno tato změna obnášela?

Nejtěžší bylo permanentní vážení všech rizik a řešení, zda akci uskutečnit, nebo ne. S týmem Cubexu jsme si každý měsíc na pravidelných schůzkách procházeli možné scénáře, které mohly nastat, a hledali jsme varianty jejich řešení. Nakonec jsme si měsíc a půl před konáním akce potvrdili, že půjdeme hybridní cestou, což se ukázalo jako to nejlepší řešení. Velkým benefitem pro nás byli účastníci a řečníci ze zahraničí.

Jaké možnosti vzdáleného zapojení/interakce jste nabídli svým posluchačům?

Lidé se mohli účastnit jak osobně, tak online, což s sebou nese řadu výhod, ale i výzev. Museli jsme zajistit přenos jak ze sálu vzdáleným účastníkům, tak naopak přenos dat vzdálených řečníků do sálu přítomným účastníkům. A to ještě ve dvou jazycích, protože konference byla kompletně tlumočena do angličtiny. V tomto ohledu nám výrazně pomohl partner AV MEDIA EVENTS.

Foto: Cubex Centrum Praha

Vnímáte online formát jako atraktivní pro zviditelnění partnerů akce? Jaké přístupy jste zvolili na své akci vy?

Prostřednictvím online formátu partnery zviditelnit určitě jde. My jsme pro zviditelnění partnerů využili aplikaci Myia, na kterou jsme umisťovali obsah týkající se – mimo jiné – právě i partnerů.

Doporučil byste virtuální/hybridní konferenci i jiným firmám, které stále váhají? Co byste jim vzkázal?

Kombinace fyzického a online přístupu se stává pro mnoho firem standardem. Aktuálně netušíme, jak se bude epidemie vyvíjet. Hybridní event je způsob, kterým se dá riziko do velké míry ošetřit. Proto bych tento koncept firmám jednoznačně doporučil. Díky tomuto způsobu se dokážeme posunout z lokálního prostředí, a pozvat tak i účastníky ze zahraničí. Najednou už není vzdálenost takový problém, kdokoli se může zúčastnit online. My s tímto konceptem rozhodně počítáme i do budoucna. Hybridní formát zkrátka otvírá nové možnosti.

Kolik prezenčních a kolik vzdálených účastníků se akce zúčastnilo? Jaká byla jejich zpětná vazba?

Prezenčně se akce zúčastnilo 150 účastníků, online bylo také okolo 150 přihlášených. Ti, kdo se účastnili osobně, byli rádi, že jsme se myšlenky uspořádat konferenci s osobní účastí nevzdali. Ti, kdo byli online, nám děkovali za příjemný zážitek a také zmiňovali, že měli pocit, jako by se konference účastnili osobně. Hybridní formát pro nás neznamená pouhé streamování dění probíhajícího na místě, ale i zamyšlení, co můžeme poskytnout online účastníkům navíc. I s touto myšlenkou plánujeme další, již 13. ročník konference s názvem Project, Agile and Leadership, který se uskuteční již 22.–23. 9. opět v Cubex Centru Praha.

Letošní ročník představí opravdové experty v oboru řízení týmů a jejich vedení. Ti hostům předají své Tips & Tricks, jak se poučit z předešlých chyb a co zlepšit. Věříme, že se mají hosté na místě, i ti vzdálení, na co těšit.

Foto: Cubex Centrum Praha

Nadstandardní technologie CUBEXU v kostce:

internet s vysoce nadstandardním připojením o rychlosti až 10 Gb/s

27 access pointů Wi-Fi

150 přístupových bodů pevné kabeláže
gCON – unikátní SW a HW řešení pro správu elektronického obsahu přednášek

Media Wall: 100 m2 projekční plochy ve vstupním foyer

koncept Chameleon, nekonečné možnosti osvětlení

nadstandardní projekční plocha: až 360 ° v hlavní sále

Newsroom TTG

 

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button