HotelyWellness & SpaZprávy

Hotelová skupina Mandarin Oriental představuje korporátním klientům „Wellness on the Road“

Hotelová skupina Mandarin Oriental představila novou celosvětovou iniciativu. Ta má pomoci korporátní klientele udržet si zdravý životní styl a mít na paměti důležitost rovnováhy, hlavně během svých obchodních cest.

Foto: Mandarin Oriental

Iniciativa “Wellness on the Road” byla exkluzivně navržena pro hotelové partnery z řad korporátních firem. Program nabízí přístup k různým wellnessovým aktivitám, technikám prožití přítomného okamžiku, aplikacím i zážitkům, které poskytují výhodu jak při cestování, tak při práci z domova.

Výhody programu Wellness on the Road zahrnují:

  • Instruktážní videa pro pocit pohody, pohybu, odpočinku včetně doporučení na správnou výživu nebo zajímavé knihy.
  • Zdarma konzultace o životním stylu, a to osobně či online.
  • Základní řadu olejů s praktickými tipy pro ty, kdo jsou ubytováni.
  • Slevu 10 % na lázeňské procedury.
  • Tipy, jak využívat akupresurní body na těle, v tištěné nebo elektronické podobě.
  • 60denní zkušební přístup k prémiové aplikaci Blinkist (kde můžete číst či poslouchat klíčové vhledy z literatury faktu v 15 minutách).
  • 60denní zkušební přístup k wellness a fitness aplikaci Grokker.

“Wellness on the Road je přirozenou evolucí našeho závazku k programu zdraví a bezpečnosti v Mandarin Oriental.  Hotelový program ‘We Care’, poskytuje našim hostům ujištění o důležitosti a prioritách při ochraně jejich zdraví a bezpečnosti. Tento program nyní dále rozšiřujeme o výhody pro korporátní klientelu, která cestuje, je ubytovaná v našich hotelech či pracuje z domova,” upřesňuje Jill Kluge, Chief Marketing Officer hotelové skupiny Mandarin Oriental.

www.mandarinoriental.com

Newsroom TTG

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button