Zprávy

Fischer zavádí cestovatelskou novinku

Cestovní kancelář Fischer se inspirovala v zahraničí a po více než dvou letech příprav a spolupráce s německou firmou Peakwork uvádí na český trh novinku Fischer Dynamix.

Foto: shutterstock
Foto: shutterstock

Oč přesně se jedná, vysvětluje výkonný ředitel Fischer Group Jiří Jelínek: „Systém Fischer Dynamix umožní klientům sestavit si dovolenou přesně podle svých potřeb. Pomalu končí doba, kdy se zájezdy prodávaly napevno ve stanovený termín, který se odvíjel od charterových letů. Lidé už nechtějí jezdit na dovolenou pouze na týden nebo deset dní, ale vyžadují flexibilitu, kterou jim náš systém, kde si mohou vybrat termín, délku pobytu, letiště i leteckou společnost, umožňuje.“

Ve světě a v Evropě především v Německu, Velké Británii, Skandinávii a v zemích Beneluxu je tento přístup cestovních kanceláří ke klientům zcela běžný a tímto způsobem se již realizuje zhruba 50 procent prodeje. U nás Fischer předpokládá, že v letošním roce prodá pomocí nového systému zájezdy zhruba 10 tisícům zákazníků, v příštím roce by podle tiskového mluvčího Fischer Group Jana Bezděka mohl počet zájezdů prodaných přes Dynamix tvořit až pětinu obratu a v následujících letech by se měla čísla vyrovnat západním trhům.

Jakou výhodu představuje pro klienty systém Dynamix oproti induviduálnímu cestování, vysvětluje Jiří Jelínek: „Výhod je hned několik. Zákazníci jednak mohou vybírat z nabídky 80 leteckých společností a 60 000 hotelů včetně ubytovacích kapacit z portfolia Fischer Group, a to za ceny, kterých klient při individuálním výběru nedosáhne, jednak se mohou spolehnout na zázemí cestovní kanceláře, která se o ně v případě problémů postará.“ V populárních přímořských destinacích má Fischer asistenční službu, ve všech ostatních je v provozu nonstop Help linka. Součástí balíčku služeb je i transfer z letiště.

Ačkoliv systém funguje v několika dalších zemích, musela firma Peakwork přizpůsobit některé parametry českému trhu. Jednalo se podle slov Ralfa Usbecka, generálního ředitele společnosti Peakwork, především o přizpůsobení portfolia hotelů požadavkům českých klientů, kteří upřednostňují např. all inclusive služby před bed and breakfest, jimž dávají přednost britští turisté, a dále se musela přizpůsobit i nabídka letů. Klienti mohou vybírat odlety z ČR, ale i z Rakouska a Německa, odkud však nelétá např. Travel Service, jehož lety představují významnou část nabídky.

Přístup z webových stránek cestovní kanceláře Fischer je pro klienty již v provozu a do budoucna bude dále vylepšován. Zatím je nastaven na prodej kompletních balíčků pojištěných jako zájezd především k blízkým mořím, do exotiky a v podobě eurovíkendů do evropských metropolí, Fischer však ve spolupráci s Peakwork pracuje na tom, aby si v budoucnu mohli klienti přes tento systém objednávat jen některé služby, a plánuje i rozšíření destinací v systému Dynamix, z nichž první budou velmi brzy rakouské Alpy.

 

Lenka Neužilová

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button