Zprávy

DZT zahajuje kampaň „Germany – Dreams Become Reality“ k restartu německého incomingu

Se znovuotevřením hranic ve většině evropských zemí ke dni 15.6.2020 zahájila Německá turistická centrála (DZT) kampaň „Germany – Dreams Become Reality“, a poprvé po třech měsících uzavřených hranic v Evropě propaguje Německo jako destinaci pro strávení letní dovolené.

„Prostřednictvím této kampaně vytváříme silné impulzy na našich evropských zdrojových trzích a zohledňujeme obnovenou svobodu cestování po Evropě. Po zkušenosti s koronavirovou krizí kladou cestovatelé nové požadavky na kvalitu a udržitelnost,“ vysvětluje přístup kampaně Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT.

Hlavním komunikačním kanálem je nová microsite „Germany – Dreams Become Reality“. Stránka inspiruje obrázky a texty, které představují krásy Německa mimo hlavní turistické atrakce, překrásné hrady a zámky, seznam nejlepších turistických a cyklistických stezek, kulinářské tipy a nejkrásnější okružní cesty po Německu. Mezi další prvky kampaně patří programatická reklama, newslettery pro B2C, B2B i média a aktivity na sociálních médiích. Všechny tyto výstupy budou seskupeny pod hashtagem #GermanyAwaitsYou.

Kampaň doplňuje videoklip s rozmanitou nabídkou Německa jako turistické destinace a lze jej shlédnout na YouTube kanálu DZT i na zmíněné microsite.

DZT také informuje své partnery v mezinárodním cestovním ruchu o aktualitách ke koronavirové krizi, o svých globálních aktivitách i aktuální situaci na 15 nejdůležitějších zdrojových trzích. Veškeré informace najdete na webových stránkách DZT, v sekci „Trade“.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button