Kam jet?NěmeckoZahraničíZprávy

DZT spouští marketingovou kampaň German.Local.Culture. s novým obsahem

Německá turistická centrála (DZT) prostřednictvím nové edice inspirativní kampaně German.Local.Culture. podporuje restart turistického incomingu do Německa. Obsah kampaně, která byla úspěšně zahájena v roce 2021, byl nově rozšířen – cestování za kulturou a do přírody ve všech aspektech – jednotlivé klastry kampaně poskytují lepší orientaci v nabídce – storytelling na sociálních sítích.

Neuschwanstein / Foto: DZT, Jim McDonald 

Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva DZT uvedla: „Po dvou letech koronavirové pandemie a na pozadí strašlivé války na Ukrajině čelí turistické odvětví velkým výzvám. Zejména v této situaci je důležité zasadit se o mírumilovný a lidi spojující turismus, který je synonymem otevřenosti světu a tolerance. Kampaň German.Local.Culture. zprostředkovává mírové soužití generací, tradic a různých kulturních vlivů. Prostřednictvím této kampaně zrcadlíme autentické lokální zážitky v městských destinacích, včetně začlenění venkovských oblastí a jejich turistických nabídek, které jsou šetrné a ohleduplné k životnímu prostředí. Cílem kampaně je mj. propagovat Německo jako destinaci pro delší prázdninové pobyty, a to jak pro cestovatele se zájmem o kulturu, tak i pro rodiny nebo aktivní turisty ze zdrojových trhů.“

Kampaň German.Local.Culture. bude komunikována především prostřednictvím programatické reklamy, sociálních médií a také skrze influencery.

Informativní Microsite kampaně slouží především jako zdroj inspirace. Návštěvníci těchto webových stránek se tak mohou dozvědět zajímavé tipy na cesty, a to mj. od chatbota s podporou umělé inteligence. Rozmanitost Německa jako kulturní a přírodní destinace představuje potenciálním cestovatelům působivě natočený video spot.

Zmíněná Microsite dále odkazuje na čtyři tematické klastry: Flair (kultura), Craft (řemeslo), Taste (gastronomie) a Green (příroda). Tyto pak odrážejí nevšední architekturu, autentické prostředí, německou tradici s jejími manufakturami a řemeslným uměním, stejně jako tradiční regionální německou kuchyni i krásu přírody.

Newsroom TTG

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button