Devět Čechů z deseti zná portál Kudyznudy.cz

Cestovatelský portál agentury CzechTourism Kudyznudy.cz zná osmdesát sedm procent Čechů, každý druhý na něm hledá inspiraci pro plánování dovolené nebo výletu po České republice. Průzkumu společně realizovala společnost IPSOS a agentura CzechTourism.

 

Portál Kudyznudy.cz je stěžejním nástrojem agentury CzechTourism na podporu domácího cestovního ruchu. V rámci kampaně #světovéČesko publikoval za poslední měsíc na sedm desítek tipů na „světové“ výlety. Články o místech v Česku, která se podobají světoznámým protějškům, mají i svou speciální landing page www.svetovecesko.cz. Navíc tipy na „světové“ výlety postupně přibývají. Celkem jich redakce připraví 365.

„Květnová návštěvnost portálu Kudyznudy.cz byla už téměř na svých obvyklých číslech. Na rozdíl od března a dubna, kdy lidé nejčastěji vyhledávali výlety do přírody, procházky v okolí velkých měst či cykloturistiku, rostl v květnu zájem o lokální turistické cíle, výlety pro rodiny s dětmi i o tipy na světové výlety po Česku,“ uvedl Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Kudyznudy.cz nabízí přes 80 tis. aktuálních nabídek na trávení volného času a akcí. V roce 2019 zaznamenal portál rekordních 18,1 mil. návštěv. Za prvních pět měsíců letošního roku 5,6 mil. návštěv. Facebookový profil Kudyznudy má téměř půl milionu fanoušků a přes šedesát tisíc sledujících má na Instagramu. Rozpočet Kudyznudy.cz na marketingové (PPC) kampaně je poslední tři roky stále stejný – 1 milion Kč bez DPH.

Mobilní aplikace Kudy z nudy je zdarma ke stažení jak v Google Play, tak v App Store.
Newsroom TTG

Autor Petr Bílek (Články)


Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..