Partnerská sekceZprávy

CzechTourism zorganizoval v USA úspěšnou MICE roadshow

Partnerský článek

Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism USA spolu se svým maďarským protějškem Hungarian NTO zorganizovaly roadshow na podporu meetingového, incentivního a kongresového cestovního ruchu se čtyřmi zastávkami na východním pobřeží a středozápadě USA.

Foto: CzechTourism
Foto: CzechTourism

Akce se těšila velkému zájmu mezi českými dodavateli i mezi americkými nákupčími. Zastoupení agentury CzechTourism v USA se pro roadshow podařilo získat jako hlavního partnera aerolinku Delta Air Lines, která pro každou zastávku věnovala dvě zpáteční letenky z USA do Prahy a Budapešti.

Meetingový, incentivní a kongresový cestovní ruch patří k vysokopříjmovým odvětvím incomingového turismu. USA je jedním z nejzajímavějších trhů v daném odvětví, a to vzhledem ke značnému počtu bonitních nadnárodních asociací, incentivních agentur či plánovačů summitů.

Květnová roadshow se konala v New Yorku, Washingtonu DC, Minnea­polis a Chicagu a Českou republiku na ní reprezentovalo celkem sedm dodavatelů z řad hotelů, incomingových cestovních kanceláří a kongresových prostor. Jmenovitě se jednalo o asociaci Prague Convention Bureau, hotely Hilton Prague a Aria Prague, incomingové cestovní kanceláře Senator Travel a Liberty DMC a meetingové a kongresové prostory Lobkowiczký palác a Pražské kongresové centrum.

Během čtyř networkingových dnů měli čeští dodavatelé možnost kontaktovat více než 120 nákupčí z řad asociací, organizátorů kongresů a incentivních agentur. Prestiž roadshow dodala účast zástupců aerolinky Delta Air Lines, která jako Grand Prize v rámci každého ze čtyř večerů věnovala dvě zpáteční letenky z USA do Prahy a Budapešti. Delta je zároveň jedinou aerolinkou, která od května do října denně provozuje přímý let z USA (New York, JFK) do České republiky (Praha, Letiště Václava Havla).

Příjezdy návštěvníků z USA do České republiky vloni překročily půl milionu turistů. Celkem 42 % turistů se ubytovalo v 5hvězdičkových zařízeních, což je nejvíce ze všech zahraničních návštěvníků. „USA zůstává jedním z nejlukrativnějších trhů pro cílení na bonitní klientelu. Pokud se americké ekonomice bude dál dařit jako v současné chvíli, je možné očekávat, že tento trend bude pokračovat letos i v následujících letech. Praha se navíc na konci května dostala do prestižního žebříčku TOP 25 nejlepších destinací pro meetingový cestovní ruch v regionu Evropa a Blízký východ, obsadila celkově 11. místo,“ komentuje ředitel zahraničního zastoupení pro USA a Kanadu Jiří Dužár.

 

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button