Zprávy

CzechTourism získal ocenění na veletrhu Holiday World

25. jubilejní ročník veletrhu Holiday World proběhl ve dnech 18. – 21. 2. na výstavišti Praha – Holešovice. Agentura CzechTourism si z něj odnesla vítězství v kategorii „propagační materiál“.

Foto: www.czechtourism.cz
Foto: www.czechtourism.cz

Letošního ročníku veletrhu Holiday World se agentura CzechTourism účastnila s expozicí o velikosti 120 m2 a pod jejími křídly se zde prezentovalo devět asociací a sdružení v oboru cestovního ruchu, dvě partnerské organizace – ČSA a Letiště Praha a jako novinka letošního roku také tři regionální vystavovatelé.

Návštěvníky veletrhu zaujaly nejen velkoplošné vizuály na stánku, ale takénový romantický spot s tématikou 700. výročí narození Karla IV. Expozici agentury CzechTourism navštívila také Ministryně pro místní rozvoj ČR Karla Šlechtová, která již podruhé udělila celému veletrhu záštitu.

„Vždy se jedná o skvělou příležitost prezentovat zejména naše české regiony na takto prestižní akci, která ročně láká tisíce návštěvníků. Cestovní ruch prožívá v České republice dobrá léta a doufám, že tento trend bude nadále pokračovat. Velký úspěch letošního ročníku, včetně zajímavých seminářů, je i přítomnost Číny, která se na mé pozvání stala oficiálním partnerem veletrhu,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Nejen návštěvníkům, ale také odborné porotě se líbily tiskové materiály v jednotném duchu Česko – země příběhů. Za soubor těchto brožur získal CzechTourism 1. místo v soutěži o nejzajímavější propagační materiál pořádané pro vystavovatele veletržní správou Incheba Expo Praha.

„Kvalitní propagační materiály nejen po grafické, ale i po obsahové stránce jsou důležitým nástrojem pro prezentaci České republiky na domácím i zahraničním trhu. Ze získaného ocenění mám velkou radost a děkuji celému týmu agentury za skvělou práci,“ uvedla k získání ocenění ředitelka agentury Monika Palatková.

CzechTourism v rámci veletrhu pořádal i odborný doprovodný program. První den proběhla od 12:15 tisková konference za účasti náměstkyně Ministerstva pro místní rozvoj ČR Kláry Dostálové, ředitelky CzechTourism Moniky Palatkové a ředitele odboru zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Hergeta. V průběhu konference byl představen marketingový plán agentury CzechTourism na rok 2016 a komunikační témata do roku 2019. Důležitým bodem byla také spolupráce na čínském trhu.

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button