Zprávy

CzechTourism prezentoval úspěchy i plány do budoucna

Jednu z klíčových tiskových konferencí na letošním veletrhu Holiday World zorganizovala pro média a pro odborníky agentura CzechTourism. Shrnutí aktivit agentury v loňském roce prezentovala Monika Palatková, ředitelka CzechTourism, která uvedla, že rok 2016 byl třetím po sobě jdoucím úspěšným rokem pro náš incoming.

Zleva Klára Vysloužilová, Radana Koppová, Monika Palatková a Aleš Pankrác, zástupci agentury CzechTourism. Foto: Lenka Neužilová

Největší nárůsty příjezdů, které dopomohly k celkovému počtu 9,3 milionu zahraničních turistů ubytovaných v našich hromadných ubytovacích zařízeních, byly zaznamenány z Číny (+22,9 %), Jižní Koreje a Izraele (+20,4 %). Mezi TOP trhy se kromě těchto zemí řadí i Německo, které roste rychleji než průměr (+6,4 %), a další naši sousedé, do popředí se dostávají i USA a Tchaj-wan (+20,3 %). Potěšitelný je podle M. Palatkové rovněž 7procentní nárůst domácích turistů v HUZ ve všech krajích ČR, který se vyšplhal na 9,1 milionu osob. Agentura si cení i nárůstu zájmu na sociálních sítích, který se poprvé přehoupl přes milion fanoušků.

Na konferenci vystoupila i nová ředitelka zahraničních zastoupení CzechTourism Klára Vysloužilová, která ve svém servisu pro partnery seznámila kromě jiného i s vizí pro budoucí období. V plánu je posílení bonitních trhů v USA a Kanadě, posílení poboček v Rusku (Moskva, Jekatěrinburg), zakotvení působnosti ve strategických teritoriích s velkým potenciálem, jako jsou Indie, Izrael, Írán a oblast Perského zálivu, a rozvoj nabídky profesionálních služeb, které si mohou partneři ZZ koupit. Oznámila i plánované otevření zahraničních zastoupení 2. stupně v Bombaji a Tel Avivu, čímž se počet ZZ zvýší na 23 – 19 1. stupně a 4 2. stupně.

Konferenci doplnila vystoupení Aleše Pangráce, ředitele regionálního partnerství a vztahů B2B, který nastínil možné oblasti spolupráce v tomto segmentu činnosti CzechTourism, a Radany Koppové, ředitelky strategie a marketingové komunikace, která představila letošní hlavní marketingové téma Baroko všemi smysly.

Lenka Neužilová

 

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button