Partnerská sekceZahraničíZprávy

CzechTourism představí v Japonsku památky i gastronomii jižní Moravy

Partnerský článek

Historické a kulturní památky, rozvoj gastronomie i vysoký standard služeb. Na tyto atributy s důrazem na památky UNESCO bude v tomto a následujícím roce lákat zahraniční zastoupení v Tokiu japonské turisty. Jižní Morava se stane hlavní propagovanou destinací na tomto trhu.

Foto: CzechTourism
Foto: CzechTourism

Propagaci regionu zahájila akce v Tokiu určená pro 60 travel trade partnerů spojená s prezentací dlouhodobého marketingového plánu agentury CzechTourism. „Ačkoli je Jihomoravský kraj na japonském trhu částečně znám, jedna z jeho hlavních perel, Lednicko-valtický komplex, se na zdejších itinerářích téměř neobjevoval,“ komentuje Martina Cílková ze zahraničního zastoupení v Japonsku. Na setkání s partnery navázal press trip organizovaný pro celonárodní televizi Asahi. Natočený díl oblíbeného cestovatelského pořadu Tabi Salad byl celý věnovaný jižní Moravě, zhlédlo jej přes 9 milionů diváků a reakce na něj byly pozitivní. Pořad byl realizován ve spolupráci s japonskou cestovní kanceláří Nippon Travel Agency a jeho součástí byly upoutávky na zájezdy do České republiky. Díky této spolupráci se tak uvedení jihomoravského dílu přímo odrazilo v prodeji balíčků do České republiky.

„Jižní Moravu jsme představili jako idylickou krajinu, kterou si můžete užít na cyklovýletě po Pálavě spolu s ochutnávkami úspěšných moderních vinařství. Natáčení probíhalo na brněnském kamenném ostrohu Petrov i v Lednicko-valtickém areálu. Mikulov diváky ohromil nejen svou idylickou upravenou barevností, ale také jedním z největších vinných sudů v Evropě. Diváci japonského cestovatelského pořadu se mohli také „rozhlédnout“ z přírodně chráněného Svatého Kopečku u Mikulova i ocenit unikátní jeskyně Moravského krasu,“ popsala průběh natáčení Martina Cílková.

Akce se uskutečnila za podpory partnerů – Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy, zámku Mikulov, ze soukromých subjektů především vinařství Sonberk a penzionu U Kapličky. „V příštích měsících plánuje zahraniční zastoupení množství dalších press tripů, pro jejichž realizaci je podpora místních partnerů zcela zásadní,“ uzavírá Martina Cílková.

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button