Zprávy

Club Med v roce 2018

U zrodu této významné společnosti byly v roce 1950 především nápady a podpora pobytů v přírodě ve spojení se sportem. K tomu se připojilo vědomí příjemného soužití s lidmi přibližně stejné společenské třídy. Takové byly začátky prázdninových vesniček Club Med. Počátkem 60. let se Club Med vydal do zahraničí. Od resortu v Izraeli přes Afriku se dostal až k destinacím, jako jsou Bora Bora, Brazílie, Saúdská Arábie či Maledivy. V roce 1989 se Club Med dokonce přesunul na pětistožárovou plachetnici s kapacitou 450 pasažérů.

Foto: Shutterstock

Po období jistého poklesu oblíbenosti se Club Med vrátil na scénu v roce 2015. Významným akcionářem Clubu Med se stala čínská skupina Fosun. „Využili jsme všeobecné atmosféry nakloněné cestování, ale také dobré konjunktury. Všimli jsme si návratu některých významných destinací, jako je Maroko,“ říká Sylvain Rabuel, generální ředitel pro Evropu a Afriku, v rozhovoru pro francouzský odborný tisk. V současnosti roste obchodní obrat. Vloni stoupl o 15 % v oblasti Karibiku a Indického oceánu a o 19 % se zvýšil počet nových klientů. Jsou to lepší výsledky, než vykazuje celý sektor. V centru pozornosti jsou samozřejmě i technologické inovace neboli virtuální realita, kterou Club Med stále zdokonaluje. Perspektivu vidí také v rozšiřování nabídek nových destinací.

Sport má stále své místo v prázdninových vesničkách Clubu Med. V říjnu 2017 uzavřel partnerství s francouzským národním olympijským výborem a francouzští špičkoví sportovci budou přijíždět od května do června 2018 do vesniček Clubu Med, aby byli v přímém kontaktu s klienty. Za úspěchy společnosti stojí také podniková skupinová klientela, které dokáže společnost zajistit naprostý komfort a ještě něco navíc. Dokonalé seznámení s místním prostředím i výběr toho nejlepšího z dané destinace.

Nové zdroje umožňují i nové investice. Patří jednak renovacím stávajících objektů, počítá se každoročně s obnovou 2–3 vesniček. Velké investice plynou do francouzských i evropských horských resortů se zajištěním všech služeb. Každý rok chce Club Med otevřít jeden nový resort v horách, především v Alpách, ale i ve světě.

Marta Jedličková

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button