Partnerská sekceZprávy

Čína: CzechTourism se podílí na aktivitách European Travel Commission

Partnerský článek

Ředitelka pekingské kanceláře CzechTourism Noemi Benešová-Guererro nejprve krátkou prezentací představila Českou republiku, zástupcům touroperátorů a médií podala podrobnější informace i během následující networkingové části akce. Hovořilo se o budoucích propagačních aktivitách a českém baroku jakožto hlavním marketingovém tématu roku 2017.

Foto: CzechTourism
Foto: CzechTourism

Ředitel zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Šanghaji František Reismüller se na počátku roku 2016 stal předsedou operační skupiny ETC pro Čínu, čímž posílil roli agentury i České republiky jakožto členského státu v rámci ETC.

František Reismüller k aktivitám ETC dodává: „ETC zastává politiku propagace Evropy jako jednotné turistické destinace. Jednotlivé země by se neměly chovat jako konkurenti, ale spíše jako partneři, a to obzvlášť co se týče tak rychle se rozvíjejícího trhu, jako je Čína. Všichni máme přece stejný zájem – přilákat čínského turistu a motivovat ho k opakovaným návštěvám Evropy.“

V roce 2017 ETC plánuje sérii workshopů, destinačních prezentací a akcí, které dále představí Evropu jako turistickou destinaci čínským odborníkům a médiím. Společně s partnery pak budou připraveny specializované balíčky a itineráře, které budou kombinovat jednotlivé země v rámci regionu nebo budou tematicky zaměřené, ať již například na evropskou kulturu, aktivní dovolenou, či nakupování.

[box]

ETC byla založena roku 1948 v rámci Marshallova plánu s cílem podpořit cestovní ruch jako faktor dalšího a rychlejšího rozvoje Evropy. Členové ETC nejsou tedy pouze země Evropské unie, ale i další státy jako Černá Hora, Srbsko, Švýcarsko či Turecko. Naopak některé státy EU jako Francie či Švédsko součástí ETC nejsou.

Statistiky předpokládají, že v roce 2016 vyjede do zahraničí 133 milionů čínských turistů. V roce 2015 utratili Číňané na svých cestách téměř 230 miliard amerických dolarů. ETC považuje Čínu za zdrojový trh budoucnosti a snaží se zde posilovat svoje aktivity. Event Destination Europe – China Summit si kromě propagace projektu 2018 EU – China Tourism Year kladl za cíl prezentovat turistické zdroje členských států přibližně padesáti čínským cestovním kancelářím.

[/box]

 

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button