ChorvatskoNovinky

Chorvatské turistické sdružení zahájilo kampaň #CroatiaLongDistanceLove

„Někdy kvůli okolnostem, které nedokážeme ovlivnit, nemůžeme být s našimi nejbližšími. Někdy se musíme držet dál od lidí, míst a věcí, které nás dělají šťastnějšími, zanechávají v nás pocit uspokojení a plní naše srdce láskou. Láska na dálku není nikdy jednoduchá, ale pravá láska přežije. Stejně tak, jako jsme si jistí, že jste našli způsoby, jak se s vašimi blízkými spojit, a přitom se osobně nesetkat, tak i my jsme našli způsob, jak Chorvatsko dostaneme do vašich domovů.“

 

 

Úvodní text doprovází novou komunikační kampaň s názvem #CroatiaLongDistanceLove a vzkazem „Přivítejte Chorvatsko u vás doma“, navržený Chorvatským turistickým sdružením pro komunikaci s několika miliony fanoušků na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a online platformách. Koncept je navržen tak, aby „přivedl“ Chorvatsko do domovů milovníků cestování po celém světě, a to jak těch, kteří již naši zemi navštívili, tak i těch, kteří se k tomu teprve chystají.

„V těchto náročných časech plných výzev je nesmírně důležité zachovat optimismus a udržovat viditelnost naší země na turistické mapě světa. Při každodenní intenzivní komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, kde zaznamenáváme nadprůměrný počet návštěv, připomínáme milovníkům cestování, jak jedinečná, bohatá a rozmanitá je chorvatská turistická nabídka. Naši současnou komunikaci jsme sjednotili pod společnou značkou #CroatiaLongDistanceLove a pozvali jsme návštěvníky, aby prozkoumali Chorvatsko ze svých domovů. Momentálně vyvíjíme další komunikační platformu pro tuzemské i zahraniční hosty, a v závěrečné fázi vývoje je i propagační kampaň, určená pro sedm trhů v naší bezprostřední blízkosti, kterou pustíme hned, jakmile budou dosaženy nezbytné podmínky,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić.

Dodatečně také poděkoval mnoha sportovcům Domagoji Vidovi, Tinu Jedvajovi, Domagoji Duvnjakovi, Marinovi Čiličovi, Dino Levačićovi, Mariu Hezonji, bratrům Fantela, bratrům Sinkovič, Tonci Stipanovičovi, Stipe Zuničovi a Sáře Kolak, kteří neustále sdílejí příspěvky Chorvatského turistického sdružení na svých sociálních sítích a přispívají k propagaci a zviditelnění naší země na celém světě.

V rámci tohoto komunikačního konceptu byla vytvořena speciální sekce #CroatiaLongDistanceLove na všech 15 jazykových variantách skvěle navštěvované webové stránky www.Croatia.hr, která obsahuje to nejlepší z chorvatské turistické nabídky ve formě atraktivních video materiálů, krásných fotografií a zajímavostí. Mnozí návštěvníci si tak mohou užít virtuální procházku po Dubrovníku, rafting na Zrmanji a plavbu na ostrovech Kornati, prozkoumat chorvatskou kontinentální nabídku, zjistit, jak se připravují tradiční chorvatská jídla nebo nápoje, objevovat místa pro natáčení populárních světových seriálů a filmů, číst zajímavé chorvatské legendy a mnoho dalšího.

V tuto chvíli je pro mnoho milovníků cestování Chorvatsko, jako láska na dálku, vzdáleno pouhým kliknutím.

Video komunikačního konceptu můžete vzhlédnout zde:

https://croatia.hr/cs-CZ/cestovni-info/croatia-long-distance-love

nebo

https://www.youtube.com/watch?v=uS3PqVGkZs0

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button