AkceHotelyMěsta & regiony ČRMICEPrahaTOPZahraničí

Cestovní ruch pomohou nastartovat kongresy, už tento týden se uskuteční Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon

Aktuální trendy v kongresovém a incentivním turismu, představitelé národních convention bureaus a mezinárodních asociací a další zahraniční experti MICE oboru. To a mnohem více nabídne 25. ledna od 13 do 17 hodin konference Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon. V hotelu Vienna House by Wyndham Diplomat v Praze ji pořádá Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism a na akci v anglickém jazyce srdečně zve všechny B2B partnery a profesionály v cestovním ruchu. Vstup je bezplatný.

Foto: Pixabay

„Na akci se nám podařilo domluvit skvělé mezinárodně uznávané řečníky k tématům, která jsou pro MICE svět naprosto zásadní. Ať už se jedná o budoucí vývoj kongresů, výstav, konferencí a eventů, návod, jak postupovat při změně značky destinace či změny myšlení a politického řízení, kdy eventy fungují jako hnací motor sociálního i ekonomického rozvoje země,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Vypadá to na velký zájem, neváhejte se registrovat, dokud jsou ještě volná místa!“

Tamara Bernstein, regionální ředitelka mezinárodní kongresové asociace ICCA (International Congress and Convention Association), na Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon představí dlouhodobé cíle asociace včetně třech pilířů aktivit v roce 2023.

Matthias Schultze, ředitel German Convention Bureau a zástupce inovační platformy Future Meeting Space, seznámí příchozí s výsledky studie zaměřené na možné scénáře budoucího vývoje v oblasti MICE a představí tzv. nový ekosystém eventů, který vzniká pod vlivem řady faktorů a současných trendů, jako jsou nové technologie, mobilita, udržitelnost atd.

Rebranding destinace přiblíží Eric Bakermans, ředitel odboru marketingu a kongresů Netherland Board of Tourism & Conventions, na případové studii dokumentující přechod z dlouhodobě užívaného názvu „Holland“ na „The Netherlands“. Rebranding destinace je ostatně i tuzemských tématem, v zahraničí se začíná stále častěji užívat kratší název Česko/Czechia.

Nový model politiky, ve kterém jsou eventy důležitým katalyzátorem sociálních a ekonomických změn a hnacím motorem budoucího rozvoje země, představí ředitel odboru Business Events Visit Scotland a člen poradního výboru PCMA (Professional Convention Management Association) Neil Brownlee.

Odpoledne uzavře zástupkyně mezinárodní společnosti IMEX Group, která se zaměří na nové iniciativy v oblasti udržitelnosti a bezbariérovosti.

„Mezinárodní spolupráce na poli kongresového cestovního ruchu je jedním ze tří hlavních okruhů naší činnosti. I díky TOP řečníkům zájem o účast na našem Czech Convention Bureau Inspirational Afternoon projevily regionální convention bureaus, hotely, DMCs, PCOs i venues,“ říká vedoucí manažer Czech Convention Bureau Tereza Hofmanová a dodává: „Na tuto jedinečnou akci naváže zasedání Strategické aliance evropských národních convention bureaus, které se vůbec poprvé uskuteční v Česku.“

Na Czech Conventiom Bureau Inspirational Afternoon se můžete registrovat a přečíst si o něm podrobnosti na tomto místě. Propagační videa ke kongresovému turismu naleznete na youtube kanále Visit Czech Republic (jednotlivé regiony i souhrnné video), ke stáhnutí v plném rozlišení je také i v Digital Media Library, kterou rovněž provozuje CzechTourism.

Analýzy k dopadům incentivního a kongresového turismu naleznete na analytickém portále Institutu turismu, který je součástí CzechTourismu, na adrese: https://tourdata.cz/temata/data/analyzy/mice/

Pro všechny zájemce o pořádání kongresových a incentivních akcí v České republice je k dispozici také vyhledávač vhodných prostor napříč všemi kraji České republiky. Tzv. Venue Finder připravila ve spolupráci s Meatspace Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism

Czech Convention Bureau působí v rámci agentury CzechTourism od roku 2010. Zásadní důraz klade na jednotnou propagaci České republiky coby atraktivní MICE destinaci a na efektivní koordinaci marketingových aktivit v kongresovém a incentivním cestovním ruchu.

Newsroom TTG

Ukázat další

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button