Andy To: Lidé se zajímají o vás, vy se musíte zajímat o ně

Sanfranciského autora nejlepších fotek českého InstaTripu (podle hlasování účastníků setkání Travel Massive) jsme se zeptali na pár receptů z jeho insta kuchyně.

Andy To a účastníci instagramového setkání v pražském eko hostelu Mosaic House. Foto: @andyto

Andy To a účastníci instagramového setkání v pražském eko hostelu Mosaic House. Foto: @andyto

Jak člověk nasbírá tolik followerů, kolik máš ty, tedy aktuálně přes 100 tisíc?

Začalo to jako hobby. Vlivem výchovy jsem vždycky byl spíš introvertní a nerad jsem se vyjadřoval slovy. A fotografie je můj způsob, jak se podělit o myšlenky a zážitky. Odezva od přátel, rodiny a dalších studentů byla od počátku dobrá. No, a pak se followeři nabalovali a začaly mě oslovovat různé firmy.

 

Kdy nastal ten bod zlomu, tedy kdy tvůj Instagram přestal být jen zálibou pro pár lidí?

Tehdy, když jsem začal focení a natáčení věnovat veškerý čas a začal jsem postovat fotky soustavně každý den, když jsem začal komunikovat s publikem a vytvořil si vlastní styl.

 

Kolik postů denně je minimum, aby byl Instagram takto (i obchodně) zajímavý?

Dva až tři posty denně. Velmi důležitá je ale také interakce s publikem, tj. přidávat popisky, sledovat komenty a odpovídat na ně. To je důležitá přidaná hodnota. Lidé se zajímají o vás, nejen o to, co je na fotkách. Navíc denně vytvářím vlog, mám svůj YouTube kanál. Videem jsem vlastně začal.

 

A na závěr k technice – na co fotíš?

Na iPhone, a když ten vzhledem k podmínkám nestačí, tak používám kompaktní foťák Sony Alpha 7R II. Kompakt je diskrétní, kdežto nosit drahou a velkou zrcadlovku je v některých oblastech až nebezpečné.

Petr Bílek

 

Jak využít Instagram v marketingu cestovního ruchu? To se dozvíte ve článku ZDE.

 

Autor Petr Bílek (Články)


Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..