Zapojte se do akce „KLM Dutch Selfie“ a vyhrajte výlet do Amsterdamu

KLM Royal Dutch Airlines připravila akci na podporu informovanosti o svém holandském původu, a to ve stylu kultury této přátelské země.

Foto: Air France – KLM

V sobotu 4. srpna zahájila dvoutýdenní kampaň pod názvem „KLM Dutch Selfie“, jejíž ústřední postavou je obří dřevák v barvách KLM, který bude po celou dobu kampaně vystaven na Andělu v Praze 5. Cílem je přilákat kolemjdoucí, aby se před obřím dřevákem vyfotili v holandském stylu a fotku nahráli do microsite www.klm-dutchselfie.cz, díky čemuž mohou vyhrát výlet do Amsterdamu pro dvě osoby včetně ubytování. Na místě akci v odpoledních hodinách podporuje hosteska v uniformě letušky KLM, která povedené selfie může odměnit upomínkovými předměty, případně poskytnout více informací.

„Holanďané jsou známí svou přátelskou kulturou a my jako holandská firma bychom tento původ rádi zdůraznili. Je možné fotit individuální nebo skupinové selfie, vítáme cokoliv v holandském stylu. Výherce získá zpáteční let do Amsterdamu s KLM a ubytování na dvě noci,“ vysvětluje Jan Kropáček, obchodní ředitel Air France – KLM pro Českou republiku.

Čím holandštější foto, tím lépe – dalo by se shrnout přání organizátorů z letecké společnosti KLM. Obří dřevák – jako symbol Nizozemska – v modré barvě KLM bude instalován na dvou místech v Praze 5 během dvou týdnů: Do 9. srpna před stanici Anděl metra B, Praha 5 a 10.–19. srpna na náměstí vedle kina CineStar Anděl v Praze 5. Všichni jsou vítáni, aby zapojili kreativitu a smysl pro humor a při focení si užili spoustu zábavy v holandském stylu.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.