Zahraniční turistické centrály chtějí spolupracovat

Asociace zahraničních turistických centrál se sídlem v České republice znovu obnovuje své aktivity. Spolupráce centrál vytvoří synergickou pomoc cestovnímu ruchu.

Foto: Kristýna Gottwaldová

Foto: Kristýna Gottwaldová

Asociace se bude podílet na statistických výzkumech, nákupech společného reklamního prostoru, využívat školení například o novinkách v reklamě, pořádat společné akce pro veřejnost, trhy či prezentace v obchodních domech, a mnoho dalšího. Asociaci zahraničních centrál registrovali na ministerstvu vnitra před více než 20 lety Mirjana Žilič, David Gladiš společně s Norou Dolanskou a dalšími. O resuscitaci se před pár lety postarala paní Alena Koukalová.

Nově se asociace ujal Karel Zelený, mediálním partnerem a oporou je redakce TTG, která pomohla zorganizovat první setkání u kulatého stolu na veletrhu Holiday World 2014.

Kde fungují podobné projekty?

„Ve Vídni je podobná organizace zahraničních centrál zavedená velice dobře. Podařilo se nám například složit se na statistickou studii za 30 000 eur pro 16 zemí, ze které jsme všichni velmi úspěšně čerpali poměrně dlouho,“ uvedla Nora Dolanská z PIS – Prague City Tourism, která byla ředitelkou agentury CzechTourism Vídeň.

Foto: Kristýna Gottwaldová

Foto: Kristýna Gottwaldová

Velmi dobře funguje propagace sousedních regionů mezi Bavorskem s Šumavou. Klára Vysloužilová z CzechTourismu zmínila dobré zkušenosti v rámci propagace Visegrádské čtyřky, kde spolupracují s Maďarskem, Polskem a Slovenskem. Ve Velké Británii působí ANTOR, organizace světových zahraničních zastoupení.

  lp

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *