Zahraniční cestovní kanceláře se zajímají o Moravu

Touroperátoři a cestovní kanceláře z Jižní Koreje, Rakouska a Německa zavítali 22. a 23. října 2015 na Východní Moravu, aby se seznámili s turistickou nabídkou regionu. Program a organizační zajištění pro všechny tři skupiny připravila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy v součinnosti se státní agenturou Czechtourism.

Foto: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy

Foto: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy

Jihokorejský touroperátor Hana Tour ze Soulu má zájem připravit poznávací trasy po Moravě s návštěvou Olomouce, Kroměříže, Brna a Lednicko-valtického areálu. Kroměřížská Květná zahrada i Arcibiskupský zámek spolu s gastronomickou nabídkou Kroměříže mají šanci u korejské klientely uspět. Vrcholový management si v Kroměříži ověřil atraktivnost a jedinečnost Květné zahrady, která je po rekonstrukci opravdovým skvostem. Podobně je zaujaly sbírky Arcibiskupského zámku i pohodová atmosféra historického centra Kroměříže.

 

Německé a rakouské cestovní kanceláře tentokrát zamířily do Rožnova pod Radhoštěm, Velkých Karlovic a na Zlínsko.

„Rakouský a německý trh je pro nás velmi důležitý, proto se snažíme studijní cesty směrovat do míst, která jsou něčím výjimečná a mohou potencionální návštěvníky zaujmout. K podpoře turistické oblasti Valašsko zpravidla do programu studijních cest zařazujeme Rožnov pod Radhoštěm, kde jak Valašské muzeum v přírodě, tak ojedinělý koncept spojení místního pivovaru, pivních lázní a dalších zážitkových služeb vytvářejí zajímavou nabídku, která s další turistickou infrastrukturou na Valašsku může být cestovními kancelářemi poptávána. Podobně pak integrujeme potenciál Vizovic a Zlína, který se opírá o světově proslulé značky firem R. Jelínek a Baťa, které byly obě založeny v roce 1894. Nejinak tomu bylo i u tohoto tripu,“, říká Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.

„Rakouské hosty Morava stále zajímá, je zde mnoho inspirativních míst a výhodou je dobrá dosažitelnost. Hodně rozšířené je cestování různých zájmových spolků a možnost poznat např. výrobní areál podobný továrně R. Jelínek ve Vizovicích může být pro takové skupiny inspirativní. Navíc je zde možnost do programu zařadit návštěvu některé z krásných zahrad, kterých je na Moravě celá řada a pak je úspěch takového programu zajištěn“, míní Yvette Polasek, ředitelka rakouského zastoupení agentury Czechtourism ve Vídni.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..