Web tradicemasmysl.cz agentury CzechTourism získal mezinárodní ocenění

Web kampaně agentury CzechTourism www.tradicemasmysl.cz získal mezinárodní ocenění. Společnost Kentico Software, která provozuje platformu pro tvorbu webových stránek, ho zařadila mezi TOP 10 projektů za měsíc červenec.

photo

Tradicemasmysl.cz je součástí kampaně, která představuje Česko jako zemi živoucích tradic prostřednictvím emotivních videí, originálních tištěných map či unikátní mobilní aplikace. „Jedná se o jedinečný web, klíčový prvek celé kampaně, prostřednictvím kterého komplexně komunikujeme tradice Česka i Moravy,“ říká ke stránce Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism. Kampaň probíhá nejen na území ČR, ale také v sousedních zemích a Rusku.

„Největší výzvou bylo zajistit konzistenci všech, někdy i poměrně složitých dat v pěti jazykových mutacích. Nakonec se ale povedlo vytvořit web s vysokou funkčností. Ocenění od firmy Kentico Software to jen potvrzuje,“ komentuje stránku Jakub Hanák ze společnosti Bluesoft, která ji pro CzechTourism připravila.

Od spuštění webové prezentace ji zhlédlo téměř 500 000 návštěvníků ze všech cílových trhů. Nejvíce se lidem líbí sledovat videa nebo prohlížet tradice podle regionů. Samotná kampaň, která mimo online rozhraní zahrnuje i inzerci v tištěných médiích a outdoor vizuály, poběží do konce září.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.