Vlak’n’roll: soutěž youtuberů v projektu Českých drah vyhrál Kovyho tým

Tým známého youtubera Kovyho vyhrál v soutěži Vlak’n’roll Českých drah. Do souboje videí se podařilo zapojit jedny z nejsledovanějších českých youtuberů. Celý projekt vyvrcholil na konci června finálovým vyhlášením vítězů, které se konalo v prostorách Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží.

Foto: České dráhy

Kampaň Vlak’n’roll, kterou spustily České dráhy na letošní léto, spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů. Na základě hodnocení videí diváky proběhlo v pátek 29. června finálové vyhlášení celé soutěže. Vítězem se těsně před MenTovým týmem stal Kovy s fanynkou Dominikou.

„Projektem Vlak’n’roll, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ říká Pavel Krtek, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah.

A jak si stojí celá kampaň Vlak’n’roll v číslech? Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr liků a disliků. Pozitivních reakcí bylo 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát.

„Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale ještě nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak’n’roll budou moct i všichni fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Foto: České dráhy

Samotné vyhlášení vítězů se uskutečnilo v historické Fantově budově v Praze na hlavním nádraží. Prostor se už od časného odpoledne začal plnit fanoušky influencerů, kteří se již dříve aktivně do kampaně zapojili a nyní dostali speciální pozvánku na tuto slavnostní akci. Ostatní fanoušci měli možnost sledovat vyhlášení prostřednictvím živého streamu na facebookovém kanále TV Óčko. Na finále dorazily hlavní hvězdy Vlak’n’roll Kovy, MeanT, Anna Šulcová a Bára Votíková a také další zapojení influenceři jako třeba Smusa, Ester a Josefína, Pimps nebo Luboš z kanálu Luboš je celkem fajn. Vystoupil také předseda představenstva a generální ředitel společnosti České dráhy Pavel Krtek. Fanoušci mohli kromě rozhovorů s influencery vidět i poslední poselství Architekta, který týmy provázel celou soutěží.

Zde se můžete podívat na jedno video, které vytvořil Kovy a jeho tým:

Výherkyně Dominika, která tvořila v soutěži vítězný tým s Kovym, získala profesionální natáčecí zařízení pro tvorbu vlastních online videí, možnost natočení vlastního videa s Kovym a In Kartu s aplikací IN 100, díky které může cestovat zdarma všemi vlaky Českých drah. Ani ostatní soutěžící ale neodešli s prázdnou, každý z nich si odnesl hodnotnou poukázku na občerstvení ve vozech ČD Restaurant se servisem JLV. Odměněni byli i fanoušci, kteří se mohli setkat se svými oblíbenci.

České dráhy chtějí projektem Vlak’n’roll ukázat, že cestování vlakem je komfortní a zábavné a že jejich spoji je možné vyrazit za opravdu zajímavými zážitky. Kampaň Vlak’n’roll vytvořila agentura Innovate.

Další informace jsou k dispozici na webu www.vlaknroll.cz.

Autor Petr Bílek (Články)


Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.