Vienna House Czech Republic představuje aplikaci mobilního concierge

Vienna House Czech Republic zavádí od října novou službu mobilního concierge Gustaffo.com. Aplikaci vytvořili rakouští IT specialisté a nabízí nadstandardní hotelové služby přes internet, které jsou dostupné ve všech mobilních zařízeních. Aplikace s hosty komunikuje, přijímá jejich objednávky na dodatečné služby či rezervace nebo poskytuje kompletní informace včetně možnosti přečíst si denní tisk a časopisy. Nyní se bude testovat také online check in a check out. Aplikace mluví mnoha světovými jazyky, mimo jiné i česky.

mobile-concierge_08052016

Aplikace mobilního concierge Gustaffo.com nabízí mnoho služeb. Kromě již zmíněného mobilního check in a check out se jedná například o buzení telefonem, pokojový servis, digitální informační brožuru pro hosty, možnost objednání taxi, tipy na výlety, digitální noviny a časopisy, rezervace míst v hotelové restauraci nebo wellness procedur v lázních. Digitální „pomocník“ je pro kolegy na recepci velmi vítanou a profesionální podporu. S hosty, kteří preferují online prostředí, vše vyřeší systém nebo interaktivní chat. Na recepci je tak více času věnovat se hostům, kteří preferují přímý kontakt a přijdou osobně.

Velkou předností aplikace je jednoduché ovládání. Jediné, co musí hosté udělat, aby ji mohli použít, je přihlásit svůj počítač, tablet nebo telefon do hotelové WiFi sítě. Do mobilního concierge daného hotelu poté budou automaticky přesměrováni ve svém webovém prohlížeči.

Uživatelé na službu mobilního concierge reagují velmi pozitivně. Oceňují především inovativnost a interaktivitu. Nejvíce si však pochvalují rychlou komunikaci s recepcí. „Jednoduché ovládání aplikace přináší našim zákazníkům i kolegům efektivnější způsob interakce. Velkým benefitem je možnost přizpůsobení na míru konkrétnímu hotelu v rámci naší skupiny. Aplikace pro nás má velkou přidanou hodnotu a pomáhá nám se odlišit od konkurence,“ dodává Stefan Urdl, vedoucí IT oddělení Vienna House, která aplikaci začala používat ve svých hotelech v devíti evropských zemích.

Startovací balíček obsahuje veškeré základní funkce, jako např. digitální informační brožuru pro hosty, živý chat s recepcí, vícejazyčné možnosti i systém pro správu obsahu. Dodatečné moduly je možné doobjednávat podle potřeby. Pro management hotelů bude jistě zajímavá především funkce reportingu. „Funkce reportingu monitoruje veškeré potřebné informace o digitální interakci s hosty, služby tak lze analyzovat v reálném čase,“ dodává Thorsten Guggenberger z  J-IT.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.