V Punta Caně se utrácí nejvíce v regionu Latinské Ameriky

Podle žebříčku společnosti MasterCard byla dominikánská Punta Cana destinací, ve které turisté v roce 2014 nejvíce utráceli během dovolené v porovnání s ostatními destinacemi regionu Latinské Ameriky. Souvisí s tím také 6% nárůst příjezdů zahraničních turistů do celého regionu Karibiku.

Punta Cana, Foto: Národní turistický úřad Dominikánské republiky

Punta Cana, Foto: Národní turistický úřad Dominikánské republiky

Za rok 2014 se v Punta Caně utratilo celkem 2,4 miliard USD, což je o 3.9 % více oproti roku 2013. Na Mezinárodním letišti v Punta Caně přistává celkem 60 % všech turistů, kteří navštíví Dominikánskou republiku. Na seznamu se jako druhé umístilo brazilské Sao Paulo (2,3 mld. USD), následuje argentinské Buenos Aires (2,2 mld. USD), mexické Ciudad de México (2 mld. USD) a peruánská Lima (1.8 mld. USD).

 

Nárůst příjezdů zahraničních turistů

Celý region Karibiku zaznamenal od ledna do dubna 6% nárůst v příjezdech zahraničních turistů. Za první čtyři měsíce roku 2015 přijelo na karibské ostrovy celkem 7,9 milionů lidí, pocházejících většinou ze Spojených států a Kanady. Podobný vývoj se očekává i po zbytek roku, oznámil Richard Seal, prezident Karibské turistické organizace (OTC), jež se zabývá rozvojem cestovního ruchu a propagací tohoto regionu.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..