U cestovního pojištění vítězí úroveň asistenční služby

Cestování do zahraničí se někdy neobejde bez komplikací. Nejčastěji se Češi na dovolených potýkají s onemocněním nebo zraněním. Pro takové případy si většina z nich sjednává cestovní pojištění. Často ale hledí pouze na výši pojistných limitů. V tu chvíli se dopouští zásadní chyby. Zásadním parametrem je totiž kvalitní asistenční služba.

Pojišťovny každoročně řeší desetitisíce škod z cestovního pojištění. Během letní sezony, která se v posledních letech prodlužuje až do konce října, se nejčastěji jedná o zažívací potíže, problémy horních cest dýchacích, spáleniny od slunce nebo zlomeniny končetin. V některých zemích lze na ošetření uplatnit Evropský průkaz zdravotního pojištění, tzv. EHIC kartu. Je ale nutné si uvědomit, že pokud se spolehneme pouze na EHIC kartu, dostane se nám ošetření pouze ve státních zdravotnických zařízeních. Většina klinik v turistických destinacích je přitom soukromá. Potřebný transport do státní nemocnice a vysoké spoluúčasti za ošetření se nám pak mohou velmi prodražit. Pár desítek korun za kvalitní cestovní pojištění jsou proto rozumně investované peníze.

.

Kvalitní služby jsou prioritou

V současné době pojišťovny na trhu nabízí velmi srovnatelné parametry pojištění. Adekvátní výši limitů léčebných výloh garantuje každá renomovaná pojišťovna. Rozdíl je ale v kvalitě služeb, které poskytují. V době popularity webových srovnávačů bohužel mnoho lidí podléhá názoru, že je důležité, jak vysoké jsou limity jednotlivých složek pojištění. Tato čísla jsou ale často jen marketingovými taháky a ve skutečnosti neukazují, které pojištění je kvalitní a které ne. Důležitá je totiž zejména úroveň asistenčních služeb, které jsou klíčové v případě komplikací. Asistenční centrála je prvním místem, kam by se měl každý obrátit ihned po vzniku potíží. Speciálně vyškolení operátoři znají místní prostředí, ve kterém se klient nachází a po konzultaci s asistenčními lékaři mu tak mohou zajistit kvalitní a prověřenou péči.

Asistence musí být vždy na dosah

ERV Evropská provozuje vlastní asistenční službu, kterou řídí přímo ze své centrály v Praze. Klienti tak mají non-stop k dispozici více než stočlenný tým vyškolených specialistů, kteří hovoří osmi jazyky, samozřejmě včetně češtiny. K zajištění té nejvyšší kvality dále skupina ERV provozuje mezinárodní sít asistenčních Euro-Center, díky kterým poskytuje nepřetržitý servis po celém světě. Pravidelné osobní kontroly zdravotnických zařízení v nejnavštěvovanějších turistických destinacích zaručují tu nejkvalitnější lékařskou péči.

Jak asistence funguje?

Pokud dojde k úrazu či nemoci, asistenční služba převezme dohled a kontrolu nad celým průběhem léčení. Ve složitějších případech celý proces dozoruje asistenční lékař. Specialisté asistenční služby pomáhají i v dalších směrech. V případě potřeby zprostředkují tlumočníka nebo vyřídí veškeré formality ve chvíli, kdy budeme kvůli léčení nuceni prodloužit pobyt v zahraničí. Díky přehledu o nákladech a zdravotním stavu pacienta pak může pojišťovna poskytnout platební garanci zdravotnímu zařízení, takže klient nemusí na místě nic platit. Samozřejmostí je péče i po návratu domů, kdy asistenční služba poradí, jak postupovat při řešení likvidace škody.

Newsroom TTG

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.