Turistické služby Plzeňského Prazdroje získaly certifikaci Českého systému kvality služeb

Pivovarské muzeum a Plzeňské historické podzemí, Konferenční centrum SECESE, Návštěvnická centra pivovarů Plzeňský Prazdroj, Velkopopovický Kozel a Radegast – pět čerstvých držitelů certifikátu Českého systému kvality služeb.

Oficiální osvědčení je zárukou vstřícného přístupu k zákazníkům, což ostatně dokládá i nově spuštěné rezervační oddělení v Plzeňském Prazdroji. Zájemci si nyní mohou rezervovat všechny typy prohlídek, zážitkových programů, ale i pronájmy konferenčních prostor a pivovarských šaland na jednom místě, 7 dní v týdnu!

Český systém kvality služeb je dobrovolný inovativní nástroj, který systematickým způsobem pomáhá ke zvyšování kvality služeb v organizacích v oblasti cestovního ruchu a v navazujících službách. Vlastníkem systému je Ministerstvo pro místní rozvoj ČR a realizátorem Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism. „Jsme rádi, že jsme certifikace pro naše Návštěvnická centra v pivovarech získali a že takovýto systém kvality existuje. Věřím, že certifikace přispěje obecně ke zvýšení kvality poskytovaných služeb v cestovním ruchu,“ konstatoval Rudolf Šlehofer, manažer rozvoje cestovního ruchu a péče o historické dědictví Plzeňského Prazdroje.

Nové rezervační oddělení je k dispozici 7 dní v týdnu od 9 do 17 hodin na telefonním čísle 377 062 888 či e-mailu Reservations@asahibeer.cz. „Věřím, že tohle propojení služeb a využití synergií našich provozů je tou správnou cestou a zároveň nám to umožní posunout naše služby na ještě vyšší úroveň,“ dodává Pavla Mášková, manažerka návštěvnických a komerčních služeb.

Newsroom TTG

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.