Tunisko odkrylo karty mediální kampaně

Tunisko představilo mediální kampaň pro letošní rok, která poběží až do podzimu. Její rozpočet počítá s částkou 11,3 milionu korun pro Českou a Slovenskou republiku. Zaměří se na televizi, outdoor a internet.

DjerbaTunis270x180-TTG.indd

Archiv: Tuniský národní úřad

Pro Českou republiku je vyhrazeno 8,2 milionu korun, tedy více než 70 procent. Tuniský národní úřad eviduje v charterových spojeních 146 078 sedadel naplánovaných pro letošní sezonu, což je více než minulý rok. Mezi největší cestovní kanceláře, které prodávají Tunisko, patří Exim Tours, Blue Style, Azurreizen, Best Reisen a Firo-tour. Tunisko se dobře prodává.

Televizí osloví 1,5 milionu diváků, na internetu 8,4

Ředitel Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch Tarek Aouadi představil kompletní program mediální kampaně. Půlminutové spoty běží v květnu na televizních stanicích, v kinech pak během května a června. Spoty budou vysílány na TV Barrandov, Prima Love, Prima ZOOM, Prima COOL a Prima Family. Se 194 spoty plánují oslovit více než 1,5 milionu diváků z cílové skupiny 25–54 let. Propagace v kinech bude promítána ve 13 multiplexech sítě Cinestar, předpokládaný zásah činí 340 000 diváků.

KoloseumTunis270x180-TTG.indd

Archiv: Tuniský národní úřad

Outdoorová kampaň na tramvajích, rolling bilboardech a plachtách probíhá od 1. 5. až do 10. 11. Zapojí se 35 nosičů v Praze, Brně a Ostravě. Internetová kampaň potrvá od 1. 5. do konce roku ve vyhledávání Google a Seznamu, prostřednictvím Facebooku a jako bannery a video spoty. Reklama se tak objeví například na serverech iDnes.cz, pack CTK, aktualne.cz, iHned.cz, Marianne.cz, Zena.cz, Ona.iDnes.cz a PPC. Pokrytí by mělo dosáhnout 8,4 milionu zobrazení a odhadem 39 tisíc prokliků ve vyhledávání.

V září a v první polovině října se objeví reklamy v tištěných médiích zaměřených na cestovatele. Půlstránkové reklamy budou otištěny v Travel Digestu, TTG Czech, Travel Focus a National Geographic Travelers.

Reklamy na Slovensku skončí dříve

Na Slovensku nebudou probíhat reklamní spoty v televizi a v kinech. Internetová kampaň poběží jen do října a outdoorová reklama do konce července.  Rozpočet mediální kampaně tak pro Českou a Slovenskou republiku rozložil 28 % pro internetovou propagaci, 33 % na outdoorovou, 28 % na TV, 5 % na kino a 7 % na tisk.

lp

 

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *