TTG je s vámi už dlouhých, ale zároveň krátkých 25 let!

TTG vydáváme již dvacet pět let. V Česku, v zemi s přetrhanými tradicemi, je to obdivuhodný výkon. Nechte nás trochu se chválit, myslíme si totiž, že je za co. Kolik českých médií, která vznikla po roce 1990, funguje nepřetržitě více než oněch 25 let? Přijďte na náš stánek SH 170 na veletrhu Holiday World od čtvrtka do neděle a slavte s námi.

 

12-01

Tak šel čas aneb jak se měnilo logo TTG.

 

  • Dvacet pět let je dlouhá doba, takže telegraficky: články, rady, informace, rozhovory, fotografie, mapy, tabulky, zprávy ze zákulisí, z veletrhů, reportáže z nových destinací, komentáře, akce, workshopy, diskuse, moderování, soutěže, ankety, výstavy, propagace, speciály, přílohy, publikace, sponzorství, turnaje… Rozkročili jsme se doširoka a bohatě zásobovali naše čtenáře. Kdo byl s námi, měl prst na tepu doby a věděl, jaký obsah proudí v tepnách obra jménem Cestovní ruch.
  • Dvacet pět let je délka jedné generace. Jedna generace odpovídá průměrnému věku žen při porodu. Ten byl v roce 1991, kdy vyšlo první číslo TTG, 25 let. Dnes, o čtvrtstoletí později, je to již téměř 30 let. Tento věkový rozdíl ukazuje na dramatické změny, kterými naše země a okolní svět prošly za tuto dobu – TTG všechny strasti i slasti těchto rozbouřených let přežilo.TTG se stalo majákem informací o cestovním ruchu. Vzpomeňte si, kolik velkých dramatických vln zalilo naše životy: rozpad Československa, válka v nejtradičnější destinaci českých turistů – Jugoslávii, ochromení cestovního ruchu po pádu dvojčat v New Yorku, tsunami v Asii a další mezníky na časové ose cestování. Psali jsme, informovali a objevovali. Byla to fascinující doba. Doba, v níž se Praha dostala do první desítky nejnavštěvovanějších měst světa, doba, kdy se před Čechy, kteří téměř dvě generace byli nuceni žít v úzké železné kleci, otevřel ten širý svět a oni často nevěděli, kam dřív odjet.
  • Dvacet pět let se TTG pohybuje vpřed a otvírá Čechům různě barevná okna do světa. Není to neskromné tvrzení, žádná sémantická mlha, ale konkrétní pravda ověřená tvrdou prací.
  • Dvacet pět let pracujeme v týmu. Nejsme jen český tým, protože jsme součástí skupiny TTG Global. Společně s TTG UK & Ireland, TTG MENA, TTG Nordic, TTG Russia a TTG Italy tvoříme jednu velkou rodinu a díky tomu mají naši čtenáři možnost seznámit se s novinkami a trendy v zahraničí, ale mají také příležitost uveřejnit na našich stránkách to, co by mohlo u našich zahraničních partnerů vyvolat zájem a odezvu.
  • Dvacet pět let je krátká doba, jsme na vrcholu sil, máme zkušenosti a elán a to, čím se vyznačují silní jedinci v psím spřežení: „Desire to go“, tedy „Touhu jít“. Touhu jít dopředu. Vždyť to je to nejdůležitější, o co v cestovním ruchu jde. A nejen v něm.

 

miceod roku 1997

Každoročně vydávaný anglicky psaný katalog kongresových a konferenčních kapacit v České republice představuje na zahraničních trzích hotely a reprezentativní prostory z hlediska jejich kongresového či incentivního využití.

 

Awardsod roku 2000

TTG Travel Awards je prestižní anketa, která se vyhlašuje více než 40 let ve všech zemích, kde vychází TTG. Jedná se o známku nejvyšší kvality u nás i v Asii, Itálii nebo ve Velké Británii. TTG Czech pořádá tuto anketu již poosmnácté.

 

newsod roku 2001

Redakce TTG rozesílá newslettery pravidelně po vydání každého tištěného čísla, ale připravujeme rovněž speciální vydání. Zaměřujeme se především na aktuality a zajímavosti z cestovního ruchu a vytváříme výběr těch nejzajímavějších zpráv a autorských příspěvků.

 

wwwod roku 2005

Webové stránky ttg.cz jsou zdrojem informací z cestovního ruchu u nás i v zahraničí. Atraktivní rubrikou, kterou jinde nenajdete, jsou Kapitáni cestovního ruchu, v níž postupně zveřejňujeme unikátní rozhovory s nejvýznamnějšími podnikateli našeho cestovního ruchu.

 

luxod roku 2012

TTG Czech Luxury je jediný časopis v České republice, který je cílen přímo na profesionály v luxusním turismu. Vychází v angličtině a dostávají ho poskytovatelé a nákupčí luxusních produktů cestovního ruchu na vybraných mezinárodních veletrzích luxusního cestovního ruchu.

 

appod roku 2015

Máme přístup ke zpravodajství v oblasti turismu od našich kolegů z TTG Italia, Asia, China, Balkans, Poland, Nordic, India atd., které se vám snažíme zprostředkovat. Jedním z nejrychlejších informačních kanálů je naše aplikace, kam umisťujeme často jako první nejčerstvější informace o dění v cestovním ruchu.

 

Děkujeme vám za to, že jste s námi byli uplynulých 25 let a přejeme si, abyste s námi byli i následujících 25 let.

Amara Zemplinerová a tým TTG Czech

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.