Stránky France.fr v novém kabátě

Zbrusu novou verzi stránek France.fr, oficiálního portálu destinace Francie i jeho nové logo  představil v Paříži koncem minulého roku státní tajemník při ministerstvu Evropy a zahraničních věcí Jean-Baptiste Lemoyne.


Ambiciozní cíl –uvítat 100 milionů turistů v roce 2020- vyžaduje i posílení pozice Francie i její destinační značky. Tomu bude sloužit i nový portál France.fr
Dát destinaci Francie jméno portálu France.fr bylo klíčovým rozhodnutím vlády z října 2015, které umožnilo podstatným způsobem posílit viditelnost francouzské turistické nabídky.

S novou podobou tohoto portálu, která ještě upevní jeho roli hlavního zdroje turistických informací v celém světě, nyní přicházejí ministerstvo Evropy a zahraničních věcí spolu s Atout France. Díky této investici ve výši 2 milionů euro uvolněných právě ministerstvem Evropy a zahraničních věcí budou inovovány všechny digitální kanály portálu France.fr, jeho jazykové mutace a viditelnost na sociálních sítích. Celý projekt zastřešila komunikační agentura  BETC Digital.

Portál France.fr chce inspirovat návštěvníka, aby vzbuzoval touhu po zážitcích a okamžitém cestování. Má být  výkladní skříňí umění žít této země. Ukazuje kreativitu, vstřícnost a vitalitu Francie, která je neustále v pohybu, je inovující, současná a kulturní.Rozhodně nechce představit jen Francii romantickou, ale Francii tvořivých talentovaných lidí v různých sektorech.
Portál sleduje aktuality a dává tipy na akce i netradiční koncepty cestování oživující  destinaci.

Portál klade důraz na francouzský design v hlavních oblastech turistické atraktivity i na tzv. excelentní póly turistiky, ekoturistiku, hory v létě, průmyslovou turistiku, noční život nebo vinařskou turistiku.

Kvalita a rozmanitost zveřejňovaných článků má za cíl  inovovat image francouzských území vyzdvižením  jejich identity a jejich překvapivého a živého charakteru.

Nová anglická a francouzská verze portálu France.fr bude během prvního čtvrtletí 2018 rozšířena o další jazykové verze, kterých bude celkem 14.  Pro český trh bude  určena verze v angličtině (česká verze funguje paralelně do jara 2018).

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.