Stovky prodejců už se zapojily do vzdělávací hry Dubai Tourism

Partnerský článek

Několik desítek úspěšně certifikovaných „znalců Dubaje“ a další zhruba dvě stovky průběžných hrajících. To jsou aktuální výsledky zatím velice úspěšné vzdělávací aplikace Dubai expert, kterou v září spustilo české zastoupení dubajské centrály pro cestovní ruch.

 

Online hra má za cíl dostat k prodejcům a produkt manažerům cestovních kanceláří nejnovější informace o dění v emirátu.

Popisuje nové atrakce i místa, která stojí za vidění v Dubaji, a doporučuje i nejvhodnější itineráře pro různé skupiny cestovatelů – odlišné dle věku, zájmů, nebo finančních možností.

„Víme, že prodejci cestovních kanceláří se v práci opravdu nikdy nenudí a jen málokdy mají chvilku na své volno nebo sebevzdělávání.  Proto aplikace umožňuje hru kdykoli přerušit a vrátit se k ní později. Velmi nás těší, že se do ní zapojilo už tolik lidí,“ říká Paddington Tucker, ředitel společnosti Travel Advance, která v Česku Dubai Tourism už od roku 2016 zastupuje.

Účastníci se mohou stát „Dubajským expertem“ tím, že splní 20 úspěšných misí, shlédnou všech 25 odborných videí a správně zodpoví otázky, které jsou jim systémem průběžně během virtuálních putování kladeny.

Úspěšným absolvováním se zatím může chlubit několik desítek prodejců. Rozehráno má v této chvíli další zhruba dvě stě lidí.

Každý hrající navíc s Dubai Tourism soutěží o zájezd do Dubaje pro dvě osoby nebo o letenky od společností Emirates.

Pro nejrychlejšího úspěšného experta pak má Dubai Tourism připraven poukaz na ubytování v některém z luxusních hotelů v Dubaji.

Slavnostní vyhlášení všech vítězů proběhne v létě 2018.

Ještě nehrajete? Zapojte se ZDE.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *