Srpen je z pohledu škod nejrizikovějším letním měsícem

Vysoký zájem o cestování se projevuje i v počtu škod z dovolených, který za prvních sedm měsíců vzrostl meziročně o 13 %. Ze tří letních měsíců (červen, červenec, srpen) hlásí klienti nejvíce škod, celých 40 %, právě v srpnu.

Foto: Pixabay

Loni evidovala pojišťovna nejvíce letních škod v srpnu, kdy klienti nahlásili 40 % letních škod. Letos pojišťovna očekává to samé. V celoročním počtu pak srpnové škody znamenají 15,5% podíl. Mezi nejčastější zdravotní komplikace patřily stejně jako loni gastroenteritidy, záněty uší a očí nebo kožní alergie. „Na rozdíl od loňska už nebylo tolik případů, kdy lidé během jedné dovolené měli dva různé zdravotní problémy současně. K tomu dopomohlo nové nastavení spolupráce s klinikami v Egyptě,“ říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a dodává: „I přesto je Egypt stále destinací, ve které sledujeme 2–3krát vyšší frekvenci škod než v jakékoli jiné destinaci.“

Jak postupovat při hlášení škody

„Pokud se na dovolené setkáme s komplikacemi,vždy je nejlepší obratem kontaktovat asistenční službu, která navrhne a zajistí ten nejvhodnější postup řešení situace,“ říká Vlastimil Divoký. Vždy platí, že bychom si měli uchovat veškeré účty za platby u lékaře, lékařské zprávy nebo jakékoli protokoly, které se vztahují k dané události. Ty je následně nutné připojit k hlášení škody, které probíhá jednoduše on-line.

Kdy nahlásit škodu

S nahlášením škody doporučujeme neotálet. Jak klienti, tak pojišťovny ocení co nejrychlejší vyřízení události. V posledních letech přibývá lidí, kteří pomocí mobilů hlásí škody již během dovolené. ERV Evropská proto optimalizovala své on-line rozhraní pro hlášení škod i na mobilní zařízení. Vyřízení škody je tak otázkou jen několika kliknutí. Díky tomu mohou mít klienti celou záležitost vyřízenou ještě během dovolené nebo ihned po návratu z ní. „Ze zákona ale platí tříletá lhůta, během které stačí škodu nahlásit. Klienti tak mají dostatek času na vyřízení celé události,“ říká Vlastimil Divoký.

Vlastimil Divoký

Manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..