Školením Českého systému kvality služeb to začíná

Vzdělávání v cestovním ruchu vede ke zlepšování služeb. Český systém kvality služeb (ČSKS), který spravuje agentura CzechTourism, si to dobře uvědomuje a nabízí v rámci procesu certifikace bezplatné kurzy managementu kvality. Závěrem roku 2018 připravil navíc celou řadu dalších odborných školení pro zástupce organizací, kteří již platný certifikát mají. Výsledkem jsou spokojení účastníci napříč Českou republikou, kteří odjíždějí s elánem aplikovat do praxe získané poznatky.

 

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Český systém kvality služeb udílí certifikáty restauracím, hotelům, lyžařským areálům a dalším službám v cestovním ruchu, které na sobě pracují a chtějí se zdokonalovat. Spolu s certifikátem získají mezinárodně srovnatelnou značku kvality „Q“. Kdo ji chce obdržet, musí nejprve registrovat svou organizaci na webu www.csks.cz a poté absolvuje dvoudenní školení pro Trenéry kvality I. stupně ČSKS. Během něj získají účastníci teoretický pohled na metody řízení kvality služeb i jejich praktické využití v každodenní praxi poskytovatelů služeb.

„Ocenil bych lidský přístup a myšlenku celého projektu,“ píše v závěrečném hodnocení jeden z účastníků kurzu. Dodává, že jako nejvíce přínosnou část vnímá modelové situace (například řešení stížností se zákazníkem), kdy si mohl vyzkoušet, jak to názorně může vypadat v reálné pracovní situaci.

Kladně hodnotím možnost prostudovat si materiály ke školení před samotným kurzem,“ přidává se s pozitivním ohlasem další člověk. Český systém kvality služeb nabízí organizacím dobrovolnou před-kurzovou přípravu v podobě e-learningu.

Přidanou hodnotou školení je setkání s lidmi z různých oblastí cestovního ruchu. Je velmi zajímavé společně diskutovat a podívat se na danou problematiku z jiné perspektivy. „Odcházím s pocitem, že i já mohu něco změnit, a to nejen v organizaci, ale i u sebe samé,“ dodává další z účastnic v hodnocení školení.

Kurzy ČSKS napomáhají zlepšení služeb v cestovním ruchu, ale i osobnímu rozvoji zaměstnancům, kteří své nabyté know-how dále uplatňují ve své práci. Školení je připraví na to, jakým způsobem řídit kvalitu a prakticky ukáže i to, jak vyplnit žádost o certifikaci. Získání certifikátu a značky „Q“ je třešinkou na dortu. Značka „Q“ je vizitkou snahy o dosahování vysoké úrovně poskytovaných služeb.

Protože hlavní filozofií systému je neustálé zlepšování, připravil ČSKS koncem roku řadu odborných školení pro ty, co již platný certifikát ČSKS mají. Namátkou šlo o kurzy zaměřené na Facebook, Instagram a další sociální sítě, řešení stížností se zákazníkem, interní komunikaci a byznys etiketu. Tyto kurzy byly rovněž poskytnuty bezplatně a byl o ně velký zájem.

Zájem na sobě pracovat a rozvíjet profesní a osobní dovednosti je předpokladem pro úspěšný byznys. Školení Českého systému kvality služeb v této oblasti aktivně pomáhají, a to zejména malým a středním podnikům. Vše pak vede k naplnění hlavního cíle služeb v cestovním ruchu, a to je dosažení nejvyšší možné úrovně spokojenosti zákazníků. 

Více na

info@csks.cz

www.csks.cz

www.sluzbyQ.cz

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..