RedCrox, účtenková hra pro zákazníky e-shopů, získala novou investici

RedCrox.com, první světová platforma pro elektronické obchodování s herními prvky, získala přes crowdfundingový portál Fundlift.cz další investici ve výši 2 milionů Kč. RedCrox.com nyní plánuje celosvětovou expanzi a také vstup do segmentu cestovního ruchu.

Foto: Shutterstock

 

RedCrox.com je platforma pro elektronické obchody, která spojuje sportovní akce a společenské události s nakupováním a zábavou, a v roce 2013 ji založil Stephen John Alexander Flanagan. RedCrox funguje tak, že zákazník nakoupí zboží v partnerském obchodě a účtenku může využít pro tipování na výsledky sportovních akcí, reality show a dalších soutěží. Mimo útratu za nákup nemusí zákazník vynakládat žádné další finanční prostředky. Pokud tipující zákazník vyhraje, získá celou částku za nákup zpět! Ani pokud zákazník nevyhraje 100% vrácení peněz, jako poděkování za účast ve hře získá slevový kupon od některého z partnerů.

„Účtenky za naše nákupy denně dostáváme všichni. Tak proč z toho neudělat pro zákazníky hru a neproměnit běžné nakupování v zábavu?“, uvedl zakladatel a CEO RedCrox Stephen Flanagan.

RedCrox už působí na několika evropských trzích. V roce 2017 plánuje využít finanční zdroje ve výši 5 milionů Kč, které se podařilo na začátku tohoto roku získat od investorů na portálu Fundlift.cz, k mezinárodní expanzi. Po uvedení na americkém trhu během května půjde zejména o další expanzi v Evropě a také v Asii. Tým RedCrox navíc nedávno posílilo několik zkušených profesionálů i externích poradců, například Tom Kent (dříve Expedia a Avast), Roman Cabálek (dříve Microsoft) a Martin Dybal (dříve PPF a P&G). Globální šíření platformy dále podpoří agentury Striker a STRV, se kterými RedCrox spolupracuje.

RedCrox zároveň hledá nové partnery pro rozšíření stávajícího portfolia více než 300 globálních značek. Mezi partnery RedCrox již patří například Amazon, Alza, Booking.com, Expedia, GAP, Kiwi.com a stovky dalších. Značky díky platformě získávají silný marketingový nástroj, jenž zvyšuje prodeje a posiluje loajalitu zákazníků. RedCrox navíc pracuje se získanými daty o chování zákazníků, což kontinuálně zvyšuje relevanci nabídky a vytváří také nové obchodní příležitosti. Převratná nákupní platforma přináší uživatelům jako první na světě šanci vyhrát zpět 100 % částky z provedených nákupů s nulovým rizikem.

V průběhu veletrhu cestovního ruchu ITB v Berlíně v březnu 2017 oznámil RedCrox svůj záměr rozšířit nabídku služeb také do segmentu cestovního ruchu. Většina zákazníků cestovních kanceláří a agentur se snaží při plánování svých cest a dovolených najít cenově nejvýhodnější řešení. RedCrox jim nabízí „maximální slevu”, se kterou mohou získat zpět až 100 % svých nákladů, a to díky správné odpovědi v jednoduché tipovací hře. RedCrox věří, že hotelům, cestovním agenturám a i dalším poskytovatelům cestovních služeb vzájemnou spoluprací přinese více přímých rezervací a nabídne jim atraktivní konkurenční výhodu.

RedCrox.com založil roku 2013 Stephen John Alexander Flanagan, irský rodák žijící v Praze, se svojí ženou Jarmilou Procházkovou Flanagan. Stephen John Alexander Flanagan dříve působil jako člen představenstva několika soukromých společností, v České republice byl promotérem golfových turnajů (například Czech Open European PGA Tour nebo Ladies European Tour na Slovensku). Vedl soutěže Czech Open (2009 a 2010) a Slovak Ladies Open (2010), působil též jako generální ředitel golfového resortu Prosper v Čeladné.

Petr Bílek

 

Autor Petr Bílek (Články)


Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *