První pokus dne otevřených dveří hotelu Park Inn vyšel výborně

Za každým úspěchem je skrytá myšlenka, říká o svém nápadu zorganizovat Den otevřených dveří obchodní a marketingový ředitel pražského hotelu Park Inn Lukáš Moureček.

Zdroj: Hotel Park Inn

Zdroj: Hotel Park Inn

„Jsme na trhu tři a půl roku, tak nás napadlo uspořádat nějakou akci cílenou přímo na firemní zákazníky, kteří by tak měli důvod přijít k nám do hotelu, aby se podívali, jak vypadají naše ubytovací i konferenční prostory. Chtěli jsme jim nabídnout i něco navíc, a tak vznikl nápad uspořádat Den otevřených dveří. Pozvali jsme na něj zástupce několika společností, kteří měli možnost prezentovat našim firemním klientům své služby,“ vysvětluje Lukáš Moureček genezi akce, která proběhla v hotelu Park Inn Prague ve dnech 11. a 12. února. Den nebo Dny otevřených dveří, ptáme se pro upřesnění. „Snažili jsme se vyjít vstříc časovým možnostem našich klientů, takže jsme zvolili odpoledne prvního dne a dopoledne dne následujícího a nezvali jsme všechny zájemce o akci pouze na určitý den a hodinu. I to vychází z naší kooperace se zákazníky, jejichž možnostem se snažíme přizpůsobit,“ vysvětluje L. Moureček.

A co bylo náplní akce? Program zahrnoval představení hotelového konceptu SMART meetings či rezervačního systému Amadeus s využitím služeb business travel, prezentaci bonusového programu Carlson Rezidor Hotel group společností FCM Travel, letecká společnost Lufthansa představila novinky v leteckém průmyslu, své značky Lufthansa, Austrian, Swiss a Brussels Airlines a programy Star Aliance Company Plus a Miles and More, Ehosteska zájemcům poradila s výběrem hostesek pro akce a firma TD Promo předvedla i s praktickými ukázkami technický servis včetně světel, audio a videotechniky.

Akce se setkala s velkým úspěchem jak ze strany pořadatelů, tak návštěvníků. Jeden ze spolupořadatelů, pan Tomáš Tachovský z firmy BTU zastupující agenturu FCM Travel Solutions na českém a slovenském trhu, k tomu říká: „Přínos vidíme především v tom, že se firmy a klienti sejdou na jednom místě a mohou se během relativně krátké doby seznámit jak s produkty a službami firem, tak s dalšími lidmi, kteří ve svých společnostech řeší stejné problémy. Výměna zkušeností je vždy užitečná.“

V tom s ním souhlasí i Linda Prokopová ze společnosti Philip Morris ČR, a. s., a dodává: „Oceňuji, že jsme si na jednom místě mohli ověřit, jak vše funguje, a odnést si i nové kontakty. Znovu jsem měla příležitost osvěžit si představu o nabídce hotelu, jeho konferenčních prostorách a technice.“ Oba se shodují i v tom, že by se podobná akce měla v hotelu opakovat alespoň dvakrát do roka, pokud možno s obměnou představovaných firem a jejich služeb.

ln


Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *