Propagační spot Chorvatska nominován na prestižní světové ocenění

Partnerský článek

Propagační video Chorvatského turistické sdružení „Ambasadoři chorvatského cestovního ruchu“ bylo nominováno v soutěži „Travel Video Awards“ na cenu v podkategorii „Best Video by a Tourism Organization“. Vedle propagačního videa HTZ byla dále nominována také „Rhythms of Peru“ (Kuoda Travel), „Sabrosura“ (Visit Columbia) a „North America“ (Jordan Tourism Board).

Foto: Chorvatské turistické sdružení

„Jsme hrdí, že bylo naše nejnovější propagační video, v němž účinkují celosvětově známé chorvatské hvězdy, ambasadoři chorvatského cestovního ruchu, nominováno na prestižní světové ocenění. Tato nominace pro nás představuje profesionální satisfakci, ale i důkaz naší kreativity a inovativních schopností, respektive potvrzení z oboru, že v Chorvatském turistickém sdružení vytváříme společně s partnery špičkový mezinárodně uznávaný propagační obsah,“ uvedl ředitel Hlavního úřadu HTZ Kristjan Staničić a vyzval přitom všechny, aby svými hlasy podpořili video, v němž představují Chorvatsko jako atraktivní turistickou destinaci v tom nejlepším světle Luka Modrić, Mario Mandžukić, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dean Lovren, Marin Čilić, Dario Šarić, Maksim Mrvica, Zrinka Cvitešić a duo 2Cellos.

„Travel Video Awards“ je organizace založená nezávislými filmaři a značkami z celého světa, která oceňuje inovativní a inspirativní videosnímky. Ceny jsou udělovány ve dvou hlavních kategoriích, respektive v kategorii určené dílům nezávislých autorů („Independent Track“), která je rozdělena do čtyř podkategorií, a v kategorii určené dílům, za nimiž stojí společnosti („Industry Track“), která je rozdělena do pěti podkategorií.

Online hlasování probíhá do pátku 31. března 2018 prostřednictvím tohoto odkazu a slavnostní udílení cen se bude konat 9. dubna 2018 v Las Vegas.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *