PIS: Praha v nových barvách

Jedním z úkolů, které stály před novou ředitelkou Pražské informační služby Norou Dolanskou, byl „náš nový podpis“, jak sama říká nové marketingové značce. Smlouva podepsaná 27. září 2013 potvrzuje podobu nového marketingového označení, které oficiálně vstoupí v platnost 1. ledna 2014. Od tohoto data ponesou nejen všechny dokumenty, webové stránky a projekty, ale například i telefonní aplikace či turistická informační centra označení Prague City Tourism – Pražská informační služba.

01-02

„Identifikujeme se tím před veřejností a konečně se stáváme tourist boardem v pravém slova smyslu,“ uvádí Nora Dolanská. Staré jednobarevné logo bude nahrazeno barevným stylizovaným rozcestníkem, který v sobě skrývá symboliku, jíž mu vtiskl výherce výběrového řízení. Studio Dynamo Branding & design zvolilo čtyřbarevnou grafiku a neokoukané písmo Hurme.

„Rozcestník symbolizuje čtyři světové strany, čtyři roční období, čtyři základní skupiny návštěvníků Prahy, tedy mladé, rodiny s dětmi, seniory a speciální zájmové skupiny, a čtyři základní funkce naší organizace – marketing, PR, servis a odbornou činnost,“ vysvětluje Nora Dolanská.

„V současné přechodové fázi se připravuje podrobný grafický logo manuál, používané materiály budou postupně nahrazovány novými,“ doplnila ředitelka organizace. PIS se tak definitivně změní na turistům i domácím srozumitelné Prague City Tourism.

ln

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *