Libor Pergl: Pomáháme, nejen když je to na cestách potřeba

Cestovní pojištění není pouhým produktem pro turisty v zahraničí. Skrývá se za ním mnohem více péče, zkušeností a profesionality, než je na první pohled vidět. O tom, že kvalitní cestovní pojištění pomáhá také cestovním kancelářím udržovat jejich dobré jméno, jsme mluvili s Liborem Perglem, ředitelem Úseku partnerských aliancí České pojišťovny.

07-01

 

Cestovní pojištění je alfou a omegou pro klienty cestovních kanceláří. Podle čeho by měly právě cestovní kanceláře vybírat svého partnera na poli pojištění?

Jsem přesvědčený, že hlavním parametrem by měla být dlouhodobá zkušenost pojišťovny s cestovním pojištěním a s tím související rozsah a kvalita servisu. V minulosti při řadě banálních i nepříjemných pojistných událostí Česká pojišťovna prokázala, že díky své odbornosti, tradici a profesionálnímu přístupu v obtížných situacích obstojí. To považuji za velmi výmluvný návod při uvažování o spolupráci s pojišťovnou. Určitě není náhoda, že na naše služby spoléhá více než 130 cestovních kanceláří – od těch nejmenších až po lídry trhu.

 

Co v oblasti cestovního pojištění rozhoduje, když dojde k pojistné události?

Jde o takzvané momenty pravdy. V případech, kdy se turistům skutečně něco přihodí, opakovaně se ukazuje, že rozhoduje perfektní servis a léty prověřené zkušenosti. V takových případech může pojišťovna prokázat cestovní kanceláři významnou službu a přispět k jejímu vynikajícímu renomé na veřejnosti. A zde se dostáváme k profesionalitě našich pracovníků, k péči o cestovní kanceláře v průběhu trvání její smlouvy a k zázemí naší asistenční služby.

 

Můžete být konkrétní?

Mám na mysli především asistenční služby, které jsou při řešení pojistné události klíčové. Díky naší asistenční službě dáváme k dispozici to nejlepší, co na našem trhu můžete dostat. Když pominu jejich dlouholeté a především četné praktické zkušenosti a znalosti světových destinací, je pro klienty důležitá možnost tlumočení až do devíti jazyků či dostupnost kontaktu s profesionály-lékaři. Jen v loňské sezoně jsme řešili téměř 10 000 pojistných událostí ve více než devadesáti zemích celého světa. Co pojistná událost, to skutečně originální situace. Patřily mezi ně úrazy, nemoci, ale například i dopravní nehody. Jen letecky na individuální bázi jsme zpět do ČR převezli přes šest desítek klientů.

 

Co nového nabízí Česká pojišťovna pro cestovní kanceláře?

Naši nabídku jsme díky spolupráci v rámci Generali PPF Holdingu rozšířili o možnost pojištění insolvence cestovní kanceláře. Portfolio našich služeb cestovním kancelářím je tak nyní kompletní, navíc se můžeme opřít o dlouholeté zkušenosti našeho partnera v tomto specifickém typu pojištění.

red

 

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *