Pět technologických trendů hotelů

Kolik hostů se řídí tím, jestli je v hotelu Wi-Fi? Kolik procent si rezervuje hotel přes internet a kolik přes smartphony? Jaké jsou současné technologické trendy v hotelnictví, zjišťovala společnost eRevMax.

Zdroj: Lucie Poštolková

Zdroj: Lucie Poštolková

1) 45 % hotelových návštěvníků přiznává, že cestují se dvěma elektronickými přístroji (mobilem, notebookem či tabletem). Tři přístroje si s sebou vozí 40 % respondentů. Z toho lze usuzovat, že by měli být hoteliéři na pozoru (kolikrát pomůže alespoň jedna dobře přístupná elektrická zásuvka).

2) Více než polovina hotelových rezervací probíhá přes internet. Rezervace přes smartphony dokonce probíhá v 65 % případů. Proto je potřeba, aby se klient dostal do aktuálního stavu rezervací v reálném čase.

3) Hotely využívají také billboardového efektu na OTA (internetových cestovních agentur). V momentě, kdy jsou ve vyhledávači OTA, zvyšuje se jejich prodejnost o 14 % a ADR (Average Daily Rate – prodejnost během dne) se zvyšuje o 1,5 %.

4) Necelá třetina dotázaných považuje Wi-Fi za prioritní faktor v momentě, kdy rezervují hotel. Přístup k Wi-Fi chce mít 85 % lidí. Řada hotelů tak nabízí připojení k internetu v lobby a v rámci věrnostních programů má zdarma připojení v celém hotelu.

5) Svoji nezastupitelnou roli mají sociální média. Celých 78 procent dotazovaných přiznává, že je ovlivnila sociální média, když si kupovali svůj pobyt. Za povšimnutí také stojí, že 72 procent lidí uvedlo, že sociálním médiím věří stejně jako osobnímu doporučení.

Průzkum zveřejnila v Londýně koncem listopadu společnost eRevMax.

lp

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *