Perníkové srdce Čech pokřtilo svoje logo

Nově vzniklá Turistická oblast Pardubicko – Perníkové srdce Čech zahájila svou prezentaci symbolickým křtem svého loga a představením propagačních materiálů na veletrhu Regiontour v Brně. 

Foto: TO Pardubicko

„Jsme nová značka, o které věřím, že bude do budoucna velmi dobře slyšet a vidět. Jsme v srdci republiky, máme skvělou dopravní dostupnost, krásnou polabskou přírodu, pohodovou síť cyklostezek pro rodiny s dětmi, na své si přijdou i milovníci památek či tradičních významných sportovních a kulturních podniků s mezinárodním přesahem, nemluvě o kvalitních regionálních produktech a možnostech koupaní. I na Pardubicku bude letošní rok ve znamení připomenutí 100 let výročí vzniku republiky,“ sdělil při zahájení předseda rady Spolku a náměstek primátora Pardubic Jakub Rychtecký.

„Volba nového loga byla tak trochu odvážným krokem. Rozhodli jsme se upustit od klasických zemitých barev a přijít s něčím, co na první pohled zaujme a možná i pozvedne náladu svou živelností a hravostí barev. Hlavní motiv srdce je vyplněn smyčkami, které symbolizují cesty, po kterých se turista může na své cestě oblastí vydat. Naproti tomu skriptové písmo claimu má odkazovat na jednu z nejznámějších tradic Pardubicka – perník a ruční písmo, které je často používáno při jeho zdobení. S logem se již nyní můžete setkávat na nově vydávaných propagačních materiálech, webových stránkách a sociálních sítích,“ vysvětlila ředitelka Spolku Petra Pacholíková.

Zakladatel spolku pro rozvoj turistické oblasti Pardubicko – Perníkové srdce Čech je město Pardubice, které je i hlavním finančním podporovatelem i s přispěním kraje, dále region Kunětická hora a Místní akční skupiny (MAS) Bohdanečsko, Holicko, Železnohorsko. Do činnosti se zapojují i poskytovatelé služeb. Mezi nimi například některé hotely, dostihová společnost, zámek Choltice či Barocco sempre giovane, skupina mladých profesionálních hudebníků.

Sympaticky působily na veletrhu Holiday World i dosud vydané prospekty jako Pardubicko s dětmi, Top cíle Pardubicka, Pardubicko netradičně, v menším praktickém formátu v přehledném uspořádání a s dobrým výběrem fotografií.

Pro letošek má spolek Pardubicko řadu plánů, jako je aktualizace katalogu akcí a služeb, semináře pro své členy i partnery. Chce se také stát členem Destinační společnosti Východní Čechy. Zaměřit se chce především na aktivní turisty i aktivní seniory. Určitou inspirací je i činnost Pardubických tahounů, pořadatelů unikátních top akcí na Pardubicku.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.