Pavel Kašík: Česká republika je pro naše klienty stále častěji cílovou destinací

O tom, co stojí za raketovým růstem G2 Travel, touroperátora v sektoru B2B, ale i o tom, co zahraniční turisty v České republice nejvíce láká, jsme hovořili s ředitelem českého zastoupení společnosti panem Pavlem Kašíkem.

 

Foto: archiv

Vaše společnost byla založena teprve před šesti lety, za svou relativně krátkou existenci ale dosáhla velikého růstu. Co za tímto úspěchem stojí?

Je to všechno o lidech, a to nejen o těch, kteří jsou členy vrcholného vedení společnosti a mají v oboru dlouholetou zkušenost, samozřejmě včetně našeho prezidenta pana Davida Babaie. Je to zásluha všech lidí ve firmě, kteří pracují a spolupracují jako jeden celosvětový tým a nepřetržitě se ve své odbornosti zdokonalují. Díky tomu můžeme svým klientům z celého světa nabízet produkty a služby nejvyšší kvality, a to jak v Evropě, tak po celém světě.

Náš úspěch rovněž úzce souvisí s podporou našich dodavatelů, kteří jsou si plně vědomi toho, že ač společnost G2 Travel Ltd. vstoupila na trh teprve před pár lety, je to profesionální touroperátor, který úspěšně roste, a hlavně, že je to důvěryhodný partner.

 

G2 Travel má ústředí v Hongkongu a kanceláře ve více než dvaceti destinacích po celém světě včetně Prahy. Kdy byla pražská kancelář otevřena a co je jejím hlavním úkolem?

Pražské zastoupení bylo otevřeno v listopadu roku 2015. Jako lokální destinační kancelář máme na starosti Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. V těchto zemích se staráme o veškeré operace spojené s koordinací skupin, o spolupráci s dodavateli služeb a rovněž o propagaci značky naší společnosti.

 

Co v České republice vaše klienty láká nejvíc?

Vedle Pražského hradu, památek Kutné Hory, zámku Český Krumlov a výletních plaveb po Vltavě se za poslední roky objevují další místa, která jsou pro naše klienty velmi přitažlivá. Např. Plzeňský pivovar, zámek Hluboká nad Vltavou apod. Rovněž vzrůstá popularita církevních památek, jako jsou třeba kostel Panny Marie Vítězné v Praze nebo katedrála sv. Petra a Pavla v Brně.

 

Když hovoříme o Praze a České republice, jezdí vaši klienti právě tam, nebo je jejich návštěva většinou součástí širšího evropského zájezdu?

Praha vždy byla a stále je mezi hlavními destinacemi pro většinu našich skupin cestujících do střední a východní Evropy. A díky pražskému letišti, které navyšuje kapacity, a je tudíž čím dál tím lépe dosažitelné z dalších mezinárodních letišť, i díky aktivitám zahraničních zastoupení agentury CzechTourism, která náš stát v oblasti turismu v zahraničí úspěšně zviditelňují, se stále častěji Česká republika pro naše klienty stává právě tou cílovou destinací. A proto stále rozšiřujeme portfolio našich služeb v České republice, a troufám si říci, že i jejich kvalita stále vzrůstá.

 

Vaše společnost se specializuje pouze na skupiny, a to pouze s pozemní dopravou. Proč je tomu tak?

Díky svému zaměření na tento způsob cestování můžeme nabídnout flexibilitu, která je na trhu vnímána velice pozitivně. V období velkých konsolidací mezi touroperátory po celém světě začalo být patrné, že obor skupinového cestování potřebuje nového, profesionálního a transparentního operátora, a to právě vedlo k založení G2 Travel.

Naši klienti a dodavatelé od počátku vstup G2 Travel na trh vítali. Vidí v nás specialistu na skupiny a partnera, který s nimi od prvního kontaktu spolupracuje na profesionální úrovni.

Naďa Rybárová

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *