Nový pražský Radisson Blu Hotel je skvělou kombinací secese a moderních interiérů


Před několika týdny byl v pražské Žitné ulici otevřen nový Radisson Blu Hotel, Prague. O tom, jak rychle si hotel získává zákazníky i o tom, na jakou klientelu především míří, jsme hovořili s jeho generálním ředitelem Tobiasem Krappenem.

Foto: Luděk Neužil

Budova, ve které hotel sídlí, v minulosti sice už hotel hostila, prošla však kompletní rekonstrukcí. Jak náročné to bylo?

Rekonstrukce byla opravdu kompletní, ne že bychom byli jenom vyměnili tapety a pořídili nový nábytek. Navíc jsme se museli vyrovnat s tím, že rekonstruujeme objekt, který je z části památkově chráněný. Změnili jsme i dispozice, přestěhovali jsme bar a fitness, rozšířili jsme konferenční prostory, propojili jsme chodby, vše tak, aby celý koncept lépe vyhovoval současným požadavkům hostů. Hotel je totiž ve skutečnosti tvořen čtyřmi spojenými domy, které byly původně stavěné jako bytové, nikoliv jako hotel. Rekonstrukce trvala půl roku a myslím, že se nám moc hezky podařilo spojit památkově chráněnou secesi s moderním designem interiérů vybavených špičkovými technologiemi.

Otevírali jste teprve nedávno, jak moc se už o vás ví?

Pro hotel je životně důležité dostat se povědomí nejen na místním trhu, ale především globálně, a to vždy chvíli trvá. My na tom pilně pracujeme, již teď jsme ale příjemně překvapeni tím, že ač jsme otvírali teprve koncem června, povědomí o nás je velmi dobré.

Z kterých zemí především pocházejí vaši hosté?

Je to obdobné, jako u všech pražských hotelů, naše největší trhy jsou Velká Británie, západní Evropa a USA. Roste nám ale také počet čínských hostů, pravděpodobně i proto, že naše mateřská společnost je čínská. V loňském roce totiž koupila Radisson Hotel Group čínská společnost Jin Jiang, pátá největší hotelová společnost na světě. Vzrůstajícímu počtu čínských hostů nahrávají i četná letecká spojení mezi Prahou a Čínou.

Má váš hotel i konferenční prostory?

Jistě, máme jich osm. Všechny jsou nově vybavené moderními technologiemi a některé i variabilní díky posuvným stěnám. Maximální kapacita je 150 účastníků, avšak již pro konference od 80 účastníků jsme schopni klientovi garantovat exkluzivitu, což nás odlišuje od valné většiny naší konkurence. Segment konferenčních skupin je pro nás stěžejní a i proto klademe na konferenční služby v našem hotelu velký důraz.

Žitná ulice je poměrně rušná, jste s umístěním hotelu spokojeni?

Ulice je sice trochu rušnější, ale to v hotelu vůbec nezaznamenáte. Myslím, že umístění hotelu je skvělé, všechno je tu blízko. To je velká výhoda Prahy, oproti jiným velkým evropským městům je její centrum velice kompaktní. My sice sídlíme na Praze 2, tam patří naše strana Žitné ulice, stačí ale přejít na protější chodník, a jste na Praze 1. A když vyjedete na terasu do 8. patra, výhled na město vás ohromí. Uvidíte nejen Pražský hrad, ale i ty stovky věží, které v Praze každý očekává.

Děkuji za rozhovor.

Naďa Rybárová

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..