New York spustil spolupráci s Booking.com, Praha ji má již 2,5 roku

New York koncem září slavnostně ohlásil, že rezervační systém Booking.com se stal exkluzivním partnerem pro poskytování služeb návštěvníkům města. Důvod? Představitelé města si od nového partnerství slibují zvýšení počtu turistů a počtu hotelových rezervací. „Jsme rádi, že díky spojení s Booking.com můžeme návštěvníkům z celého světa poskytnout nejlepší nabídku hotelů všech stylů i cenových kategorií,“ uvedl George Fertitta, ředitel NYC & Company, oficiální turistické a marketingové organizace města New York. „Turistika v našem městě je na vzestupu, letos ho navštíví na 53 milionů lidí. Hotelový sektor zažívá rekordní růst,“ dodal. Rezervační systém je umístěn na stránkách jeho organizace nycgo.com.

Autor: Kristýna Gottwaldová

Foto: Kristýna Gottwaldová

Booking.com je největší světový ubytovací rezervační systém, zahrnující všechny kategorie ubytování – je dostupný v 41 jazycích a nabízí ubytování v celkem 345 000 hotelech v 185 zemích.

O dva a půl roku dříve se ovšem k podobnému kroku rozhodla i Praha, turisté mohou provést rezervaci ubytování přímo na jejích oficiálních turistických stránkách. „S Booking.com spolupracujeme od dubna 2011 a doposud jsme neměli jedinou stížnost, jenom v jednom případě zaměnil hotel vlastní vinou termín a pak došlo k malému problému,“ říká Nora Dolanská, ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism. „Na naše stránky se přes Booking.com obracejí z 97 % cizinci, kteří si organizují sami cestu do Prahy. Za největší přednost považuji, že tento systém operuje ve více než 40 jazycích. A to je servis, který poskytne skutečně jen velká nadnárodní agentura,“ dodává.

Obdobně jako v New Yorku je i v Praze logika použití velkého rezervačního systému prostá: turisté se při hledání ubytování rádi opírají o známé značky, které jim to umožní, což vyústí v nárůst počtu ubytovaných.

red

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *