Největší obchodní setkání v oblasti cestovního ruchu se blíží

Partnerský článek

Již tuto neděli začne v Plzni unikátní akce, jejímž pořadatelem je agentura CzechTourism – výroční incomingový workshop s mezinárodními nákupčími – Czech Republic Travel Trade Day – B2B platforma, umožňující jednat s více než 70 mezinárodními nákupčími z celého světa.

Foto: CzechTourism

 „Cílem akce je posílit stávající obchodní partnerství s českými podnikateli a umožnit navázání nových kontaktů zejména s regiony a dalšími institucemi, které aktivně působí v oboru příjezdového cestovního ruchu. Zároveň i podpořit destinační značku Česká republika na mezinárodních trzích,“ vysvětluje ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Letošní ročník bude výjimečný tím, že došlo ke spojení dvou významných akcí – workshopu s řediteli zahraničních zastoupení „CzechTourism Trade Show“ a  incomingového workshopu s mezinárodními nákupčími „Czech Republic Travel Trade Day“. Akce začne 26. června společným odjezdem přihlášených účastníků vlakem ČD Pendolino z Prahy,“ přibližuje akci ředitelka zahraničních zastoupení CzechTourism Klára Vysloužilová. Dvoudenního programu se zúčastní zahraniční nákupčí, zástupci českých regionů, podnikatelé, ředitelé zahraničních zastoupení CzechTourism a marketingový a produktový tým agentury, který stojí za přípravami celé akce.

Czech Republic Travel Trade Day 2017 je výročním workshopem, který pořádá agentura CzechTourism ve spolupráci s městem Plzeň, za podpory Plzeňského kraje a ve spolupráci s partnery – společností České dráhy a pivovarem Plzeňský Prazdroj. Záštitu nad akcí převzal plzeňský primátor Martin Zrzavecký.

Součástí akce je představení marketingového plánu agentury CzechTourism a komunikačního tématu pro rok 2018 – 100 let příběhu České republiky.

V rámci dvoudenního programu budou mít účastníci možnost projednat spolupráci, a to jak u příležitosti společenského večera, tak během workshopu s řediteli zahraničních zastoupení agentury CzechTourism a zejména v rámci B2B workshopu se zahraničními nákupčími, který nabídne více než tisícovku individuálních jednání. Oba workshopy proběhnou formou série předem sjednaných 12minutových schůzek,“ komentuje Klára Vysloužilová.

Ředitelka CzechTourism Monika Palatková k tomu dodává: „Travel Trade Day patří mezi naše klíčové každoroční aktivity. Jak potvrdil loňský ročník pořádaný v Olomouci, je formát rotační akce, která postupně představuje jednotlivé regiony České republiky, velmi funkční. Spolupořádající region tímto získává unikátní příležitost představit své největší atraktivity a novinky pro další sezónu nejen zahraničním klientům, ale oslovit svou nabídkou také české podnikatele, kteří jeho produkty mohou zařadit do své nabídky a dále distribuovat“.

Oboustranný zájem o tuto akci potvrzuje také hodnocení loňských účastníků. Drtivá většina potvrdila svůj zájem o účast i na dalším ročníku akce, zahraniční nákupčí ocenili, že místo konání bylo vybráno mimo hlavní město a že se během příštích let seznámí s nabídkou dalších regionů.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.