Nádherná hra hýbe cestovním ruchem: fenomenální úspěch chorvatských fotbalistů zviditelnil celou zemi

Propagační aktivity Chorvatského turistického sdružení (HTZ) na webu a na sociálních sítích shlédly během několika hodin miliony lidí po celém světě. Vynikající vystoupení chorvatské fotbalové reprezentace na Mistrovství světa ve fotbale 2018, na němž získalo Chorvatsko historické druhé místo, významně přispělo k propagaci celé země.

[wzslider]

Vrcholem hrdosti a slávy bylo nedělní finálové utkání chorvatských fotbalových hrdinů, zvaných „Vatreni“ proti Francii. Chorvatské turistické sdružení zaměření pozornosti a zájmu světové veřejnosti využilo jako výjimečnou příležitost pro další propagaci země jako atraktivní a vítané turistické destinace. Fotbalu a oslav bylo plno jak na sociálních sítích, tak i na webové stránce Croatia.hr.

„Skutečnost, že Chorvatsko hrálo finále Mistrovství světa ve fotbale, představuje historický výsledek, který zajistil naší zemi pozornost a obdiv světa. Uvedené potvrzují i zaznamenané výsledky našich webových stránek, které v průběhu neděle a finále zaznamenaly v porovnání se stejným obdobím minulého roku nárůst návštěvnosti o více než 200 %. Největší návštěvnost zaznamenávaly internetové stránky od 16 hodin až do jedné hodiny po zápase a nejvyšší návštěvnost byla zaznamenána z Indie, Itálie, USA, Německa, Chorvatska, Ruska a Francie,“ uvedl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić a dodal, že byla vytvořena i speciální verze sloganu chorvatského cestovního ruchu „Croatia Full of excellent players“, což potvrzuje jeho adaptabilitu a možnost modifikace podle reklamních sdělení.

Již loni na podzim Chorvatské turistické sdružení (HTZ) představilo propagační video na Chorvatsko jako turistickou destinaci. Ve videu vystupuje 11 chorvatských osobností z oblasti sportu a umění, včetně fotbalistů. Spot zaznamenal obrovskou sledovanost: během 48 hodin to bylo 3,6 milionu shlédnutí. Video vyvolalo však i kritiku. Některá města, která ve spotu nejsou, nesla totiž svou absenci nelibě. Ozvaly se i hlasy, že ve spotu vystupuje málo známých žen. HTZ rozumně odpovědělo, že do videa, která má 2:53 sekund, se zkrátka každý nevejde. Zde se na celé video můžete podívat:

Newsroom TTG

Autor Petr Bílek (Články)


Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..