Na koho se můžete těšit na konferenci 360° Travel Trends?

Představujeme další várku insiderů, kteří se s vámi podělí o své jedinečné zkušenosti a know-how na odborné konferenci 360° Travel Trends od 15.-16. února souběžně s veletrhem Holiday World na pražském Výstavišti.

Foto: Pixabay

Po konferenci s Honzou Jelínkem váš život nebude už nikdy stejný. Potkáte lidi a dozvíte se věci, které vás vytrhnou z vaší „comfort zone“.

V bloku destinačního marketingu se vám Honza mj. svěří:

  • Jak odvaha a kreativita šetří peníze a umožňuje i malým městům a oblastem být úspěšnější než velké a zavedené destinace?
  • Osvědčené postupy v reklamě a propagaci měst – co v současnosti funguje a co je špatně?
  • „Když jste tak chytrej a kritizujete, tak jak byste to teda dělal vy?“ – příklad crazy kampaně pro České Budějovice

Jan je profesionální dítě. Kreativě se věnuje celý život a od osmnácti let za to dokonce dostává zaplaceno. Pracoval jako kreativní ředitel v agenturách 2Fresh, Zaraguza a McCann. Nyní v rámci celosvětové sítě McCann Worldgroup založil reklamní agenturu B&T, která se věnuje propojování značek se současnými trendy. Jejími hlavními klienty jsou L’Oréal, Vodafone a Jižní Čechy.

 

Honza Tyl – Scrum master ve společnosti Inventi, Vás zasvětí do tématu umělé inteligence v cestovním ruchu.

Umělá inteligence v cestovním ruchu:

  • Pokroky v umělé inteligenci
  • Chatboti – neúnavní pomocníci přicházejí
  • Cestujeme rychleji, levněji a lépe
  • Personalizovaný obsah

Honza Tyl má přes 12 let zkušeností v IT. Přes den pracuje pro velké bankovní korporace, po nocích si doplňuje vzdělání na nejlepších světových universitách, zakládá startupy a akademie. Ve společnosti Inventi pomáhá růst skupině analytiků. Jeho posedlostí jsou moderní technologie zejména vývoj mobilních aplikací a umělá inteligence.

 

Přijďte si poslechnout rozhovor s Honest Guide, který na hlavním pódiu s Jankem Rubešem povede Petr Klymec, CEO Konference 360° Travel Trends.

Dozvíte se mnoho zábavných příhod a navíc:

  • jak projekt Honest guide vznikl a co vedlo k jeho úspěchu
  • je u nás více podnikatelů/šmejdů ve srovnání se zahraničím
  • kterých odvětví se “neupřímný” business nejvíce týká
  • zlepšuje se image ČR v očích cizinců
  • není o tom reportovat tak trošku “o hubu”
  • vede pranýřování businessů ke zlepšení služeb či to ignorují

Janek je reportér, kameraman, dokumentarista a režisér. Časopisem Forbes byl v roce 2016 zařazen do žebříčku 30 pod 30. V roce 2017 získal cenu Osobnost roku v rámci cen Křišťálová lupa. V cestovním ruchu prorazil do povědomí s projektem The Honest Guide, na kterém spolupracuje s Janem Mikulkou. Honest Guide upozorňuje na turistické nástrahy hlavního města Česka a uvádí méně známé tipy a doporučení.

 

Inspirujte se od Hynka Hampla, jednoho z nejúspěšnějších českých influencerů, jak využít Instagram (nejen) pro destinační marketing!

U této přednášky Hynka a jaho parťáka Ondry Duffka chcete být, protože:

  • pochopíte, jak Instagram funguje
  • zjistíte, jak spolupracovat s influencery
  • poví vám, jak fotit, jak fotky upravovat a kdy je postovat
  • ukáží vám ty nejlepší IG kampaně a profily
  • řeknou vám, co je na Instagramu nového a co možná nevíte

Hynek Hampl – fotograf a cestovatel ovlivněný Instagramem, nyní žijící v Praze. Jeho práce je zaměřena na Instagram marketing – strategie, reklamy, správu účtů, influencery a tvorbu obsahu. Mimo to dělá s Ondrou Duffkem Instagram workshopy a přednášky. Podílel se na mnoha Instagram kampaních jako zadavatel i jako influencer a velké množství času věnuje také cestování.

 

První den zahájíme naprostou peckou a to rozhovorem se Zdeňkem Komendou, jedním ze spoluzakladatelů super úspěšného českého startupu Kiwi.com.

Zdeněk Komenda vám během nabitého rozhovoru s Petrem Klymcem poodhalí:

  • Jak Kiwi.com vzniklo a v čem je tak inovativní a lepší
  • Co vyšvihlo Kiwi.com mezi top startupy světa
  • Mluví se o 10 miliardové valuaci, jaký je recept
  • Jaké jsou plány do budoucna a kde se vidí za 5 let
  • Story ze zákulisí firmy, o které se u nás tolik mluví
  • Jak je to s těmi 11 miliardami nalítaných kilometrů

Zdeněk se pokusil založit svůj první business již na základní škole a od té doby se nezastavil. Řekl ano každé stáži, podnikatelské soutěži a příležitosti tvořit inovace. Zkušenosti sbíral ve firmách jako L’Oréal, Nintendo či Amazon. Ke Kiwi.com se připojil již před více než 3,5 lety, kdy spolu s Oliverem Dlouhým rozjížděl business development od nuly. Dnes má pozici Chief Business Development Office a vede mezinárodní tým o 25 lidech

Více info o konferenci a registrace vstupenek na www.360traveltrends.com.

 

Generální partner

Hlavní mediální partner

Gold partner

 

Supporting partner

   

Partner

           

Start-upy

       

Mediální partneři

 

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.