Michal Tůma ředitelem Invia v ČR, na Slovensku a v Maďarsku

Michal Tůma byl jmenován ředitelem pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Invia Group.

Foto: Invia

Michal Tůma působil v cestovní agentuře Invia od počátku jejího vzniku a významně se podílel na budování této značky, v posledních 14 letech v pozici marketingového ředitele. V nové roli tak využije svou dlouhodobou znalost trhu online cestování a zajistí kontinuitu při naplňování nové strategie Invia Group. „Budu se plně snažit využít svých dosavadních zkušeností a zachovat vynikající vztahy s cestovními kancelářemi, jejichž zájezdy nabízíme, a zároveň se přitom soustředit na vylepšování služby pro zákazníka. Tomu chceme nabídnout možnost být s námi v kontaktu v průběhu celého online nákupu zájezdu i během doby, kdy bude cestovat. Zároveň si zákazník bude moci sestavit i vlastní balíčky podle jeho vlastních cestovatelských představ, a to pohodlně z domova online,“ naznačuje Michal Tůma nové plány skupiny pro nejbližší období rozvoje.

Příběh Invia Group se začal psát ve dvou zemích – v České republice a v Německu. Z nich od počátku tisíciletí dvě tehdy ještě nezávislé společnosti postupně budovaly business v online cestování a rozšiřovaly jej do sousedních zemí. V roce 2016, kdy se česká Invia stala prvním e-travel přírůstkem do portfolia skupiny Rockaway, operovala kromě Česka také v Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Později v tom samém roce se do portfolia k Invii připojily také cestovní portály působící v Německu, Rakousku a Švýcarsku a zrodila se Invia Group.

V roce 2017 docházelo ke konsolidaci a stabilizaci celé skupiny pod vedením dočasného managementu. Rok 2018 je ve znamení uvádění nové strategie na jednotlivé trhy s cílem vytvoření první panevropské online cestovní platformy nabízející nový styl cestování. To zahrnuje široké flexibilní portfolio zájezdů s tou nejlepší službou pro zákazníka jak v regionu střední Evropy, tak v německy mluvících zemích. V roce 2017 navštívilo weby Invia Group 200 milionů návštěvníků, s Invií vycestovaly 3 miliony zákazníků a skupina prodala 2,2 milionu letenek.

Newsroom TTG

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.