Lufthansa a Austrian dokončily implementaci Amadeus Fare Families

Letecké společnosti Lufthansa a Austrian dokončily implementaci nástroje Amadeus Fare Families pro distribuci nových značkových tarifů napříč všemi kanály v rámci leteckých společností LH Group

AF_AMADEUS_POS_RGB

Všichni čtyři dopravci LH Group již spustili nástroj Amadeus Fare Families, takže nyní lze rezervovat tarify v nové tarifní struktuře skupiny LHG napříč všemi prodejními rozhraními a celosvětově rozšířenými prodejními místy systému Amadeus, což maximalizuje orientaci a působnost na zákazníky.

Společnosti Lufthansa a Austrian se přidávají kdo pravcům SWISS a Brussels Airlines jakožto první letečtí dopravci provozující technologii Amadeus ve spojení s ATP Co Branded Fares.

Letecké společnosti Lufthansa a Austrian završují implementaci produktu Amadeus Fare Families v rámci skupiny LH Group (LHG). Na trh se tak dostávají nové značkové tarify skupiny, a to konzistentním způsobem napříč přímými i nepřímými prodejními kanály. Uživatelé systému Amadeus tak mohou rezervovat nové Light, Classic a Flex tarify společností Lufthansa a Austrian pro cesty s odletem od 1. října, včetně jejich kombinací. Ve snaze zlepšovat prodejní možnosti univerzálních vícekanálových systémů a maximalizovat orientaci necestující umožňuje toto ucelené řešení dostupnost značkových tarifů LHG ve všech obchodních systémech Amadeus, v prodejních místech celého světa a všem typům zákazníků.

Amadeus Fare Families umožňují integrovaně zpřístupnit novou tarifní strukturu LHG za účelem poskytování konzistentní nabídky jak zprostředkovatelům, tak cestujícím. Díky svým značkám a odlišným produktům a službám budou moci dopravci LHG představit plnou hodnotu každé tarifní skupiny, a tím nabízet vyšší přehlednost vlastností svých produktů a tarifních podmínek.

Tato pokročilá prodejní praxe umožní cestovním agenturám poskytnout svým zákazníkům lepší služby i poradenství během knihovacího procesu a také přecházet z jedné tarifní skupiny do jiné na základě osobních potřeb a preferencí. Výhodou pro cestující bude větší transparentnost a širší přizpůsobení cestovních služeb při nakupování přes zvolený kanál a možnost platit pouze za skutečně využité služby.

„Jsme potěšeni, že náš nový tarifní koncept pro evropské lety zpřístupňujeme jak v přímých, tak i nepřímých prodejních kanálech, takže zákazníci LHG i cestovní kanceláře pracující se systémem Amadeus mohou využít sladěnou nabídku a příjemné nakupování v rámci skupiny dopravců LHG. Naše strategie Fare Families a doplňkových služeb (Ancillary Services) se vzájemně doplňují a nabízejí tak cestovatelům širší možnost volby, inovace a svobodu upravovat si s naší pomocí svůj prožitek z cesty dle svých osobních preferencí,“ řekl Joerg Hennemann, Senior Vice President Automated Sales, Pricing&Distribution of Lufthansa German Airlines.

Holger Taubmann, Senior Vice President Distribution, Amadeus dodává: „Je nám ctí podpořit multikanálovou obchodní strategii společností Lufthansa a Austrian. Pomocí Amadeus Fare Families mohou dopravci přeformovat způsob, jakým utvářejí, zobrazují a aktivně prodávají své značkové tarify cestovním agenturám a cestujícím, zatímco Amadeus Ancillary Services umožňují leteckým společnostem nabízet dodatečné cestovní služby šité na míru. Díky hluboké a ucelené integraci napříč všemi prodejními rozhraními systému Amadeus a obchodním místům po celém světě ztělesňují naše řešení vedoucí roli, kterou naše technologie představuje v oblasti cestovního ruchu, a naše odhodlání inovovat“.

Letecké společnosti Lufthansa a Austrian se přidávají k dopravcům SWISS a Brussels Airlines jako první společnosti přicházející na trh s ATP Co Branded Fares. Amadeus je prvním poskytovatelem technologií, který podporuje tento nový oborový standard přinášející leteckým dopravcům možnost centrálně nebo přímo ukládat data do systému Amadeus.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..