Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu

Letiště Praha, a. s., vypsalo veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to jak v off-line tak online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy min. 3 roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady.

Letiště Praha, Foto: Shutterstock.com

„Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.

Rámcová smlouva se stávajícím kreativním partnerem, agenturou Outbreak, končí na jaře 2018,  proto bylo vypsáno s předstihem zadávací řízení. S vítězem tendru, který by měl již být zapojen do přípravy a realizace komunikační strategie pro rok 2018, bude uzavřena smlouva na čtyři roky.

Agentury se mohou hlásit do konce lhůty pro podání žádostí o účast prostřednictvím podatelny Letiště Praha, a. s.  Účastníci mají kromě referencí dodat i strategický koncept pro řízení brandu Letiště Praha a kreativní návrhy pro segmenty B2B a B2C.

Více informací a všechny podklady k tendru jsou ke stažení na profilu Letiště Praha ZDE.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *