Kroměříž láká nejen na filmová místa

Partnerský článek

Po stopách oscarového velkofilmu Amadeus nebo pohádky Peklo s princeznou se nově mohou vydat návštěvníci, kteří zavítají do Kroměříže. “Kroměříž filmová” je jedním z dvanácti inspirativních programů, které pro vás letos připravila Centrála cestovního ruchu Východní Moravy (CCRVM) a město Kroměříž.

Peklo s princeznou

Peklo s princeznou Foto: Bio Illusion

Ve filmu Amadeus hudební skladatel Salieri poprvé potkává slavného Mozarta ve Sněmovním sále kroměřížského Arcibiskupského zámku. Právě tam se natáčelo množství záběrů slavného velkofilmu Miloše Formana. Při procházce Podzámeckou zahradou si návštěvníci vzpomenou na scény z pohádky Peklo s princeznou s Jiřím Mádlem a Terezou Voříškovou. Na mnoha dalších místech v Kroměříži zase zanechal své stopy Tomáš Töpfer jako velitel Arazím z Četnických humoresek. To vše lze vyčíst z nově připraveného materiálu “Kroměříž filmová”, který kromě mapky s přehledem míst natáčení známých scén přináší i třídenní inspirativní program ve městě i jeho okolí, spojený nejen s filmy, ale také s kulturními zážitky, ochutnávkou místních specialit nebo mešního vína. Tento materiál je vám k dispozici na turistickém portálu Východní Moravy (www.vychodni-morava.cz) a webu města Kroměříže (www.kromeriz.eu).

Podobně vzniklo i dalších jedenáct produktových listů různého zaměření. Na své si tak v Kroměříži přijdou i milovníci umění a architektury, duchovní tematiky, sportovci nebo rodiny s dětmi. Nabídka zahrnuje i místa v okolí jako Baťův kanál, pohoří Chřiby či Hostýnské vrchy. Tvůrci projektu nezapomněli ani na zahraniční návštěvníky z Rakouska, Německa, Polska a Itálie. Pro každý trh jsou vybrány tři inspirativní programy s největším potenciálem zaujmout jednotlivé národnosti. Programy mohou využít jak individuální návštěvníci, tak touroperátoři a cestovní kanceláře.

Odlišné tváře města Kroměříže se lidem představí v ucelené marketingové kampani, která byla pro letošní sezónu spuštěna v dubnu a znovu se připomene před letní sezónou 2015. Kampaň cílená na tuzemské i zahraniční návštěvníky se z velké části odehrává v on-line prostředí, kromě tištěné propagace zahrnuje PPC reklamu, web bannery i internetová rádia.

Produktové listy a navazující mediální kampaň jsou součástí projektu „Kroměříž žádanou destinací“, financovaného v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Střední Morava. Pro více informací o tomto projektu se můžete obracet na Ing. Zdeňka Urbanovského z Centrály cestovního ruchu Východní Moravy či pracovníky Turistického informačního centra Kroměříž.

Text: DRING Consulting

Kontakt:

Ing. Zdeněk Urbanovský                               Turistické informační centrum Kroměříž

tel.: +420 577 043 903                                   tel.: +420 573 321 408

turistika@vychodni-morava.cz                     infocentrum@mesto-kromeriz.eu

06-02

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *