Krátce: Aktuality ze světa technologií

Glum z trilogie Pána prstenu by záviděl. Na trhu se objevil nový prsten, který spojuje několik funkcí: ukazuje čas, je napojen na váš mobil tak, že signalizuje příchozí hovory, zprávy, aktualizace z Twitteru či Facebooku a mnoho dalšího. Výrobci se tak podařilo skloubit design a úsporu času a baterie telefonu. Průměrně se prý každý uživatel mobilu dívá na svůj přístroj každých 6 minut, což je 150krát denně. Prsteny se prodávají v předprodeji za 175 dolarů na crowdfundingovém portálu http://www.indiegogo.com/projects/smarty-ring. Běžná cena je 275 dolarů, termín dodání je duben 2014.

Foto: Smartyring

Foto: Smartyring

Zaspíte a zaplatíte! Proč vyhynuli dinosauři? Ptá se reklamní spot nové aplikace Flock pro mobilní přístroje od Applu s operačním systémem iOS. Zaspání a desítky výmluv chtějí vývojáři aplikace vyřešit tím, že uživatelé zaplatí za každé posunutí budíku 0,89 eura. Finance pak přímo putují na konto vývojářů. http://vimeo.com/80793202

Aplikací roku 2013 v cestovním ruchu se stala FlightStats. Aplikace umožňuje přístup do celosvětového leteckého řádu. Uživatelé tak mají přehled o aktuálních informacích linek i dění na letištích. Aplikace je kompatibilní s Androidy, iPady a iPhony. V anketě hlasovali čtenáři časopisu Business Traveler.

Mají moje heslo hackeři? Na stránkách http://haveibeenpwned.com/ si můžete otestovat, jestli se dostalo vaše heslo do nepovolaných rukou.

Roste počet uživatelů chytrých telefonů. Letos se celosvětově vůbec poprvé v historii prodá více než jedna miliarda chytrých telefonů. Použití však bude čím dál rozmanitější a počet majitelů chytrých telefonů vzroste z přibližně 400 milionů uživatelů na 1,9 miliardy ke konci roku, uvedla to ve studii poradenská firma Deloitte.

Podle Deloitte zavede do konce roku 2013 podnikové sociální sítě (ESN) více než 90 % z největších 500 firem, což je oproti roku 2011 nárůst o 70 %.

„Mobilní reklama“ je na vzestupu, vedou tablety, chytré telefony ztrácejí, uvádí ve své studii Deloitte. „Mobilní“ reklama – kategorie včetně tabletů, chytrých telefonů a „hloupých“ telefonů – by měla růst o 50 % a globálně dosáhnout 9 miliard amerických dolarů. V roce 2013 by mohl segment chytrých telefonů generovat výnosy 4,9 miliardy amerických dolarů, zatímco reklama na tabletech by mohla představovat výnosy okolo 3,4 miliardy amerických dolarů. Výnos na jednotku však ukazuje jinou dynamiku: výnosy z reklamy na displeji chytrého zařízení jsou odhadovány na 7 dolarů na tablet a 0,60 dolaru na chytrý telefon (včetně reklamy v aplikacích).

Technologie pomáhá obchodníkům na cestách „cítit se jako doma“. A tak není divu, že celých 90 % res­pondentů z řad obchodníků uvedlo, že je pro ně připojení k Wi-Fi nejdůležitější vybavení ubytovacího zařízení. Vychází to z průzkumu Pan Pacific Serviced Suites Beach Road. Právě spojení s rodinou a přáteli jim pomáhá překonat častá odloučení.

lp

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *