Kiwi.com slaví páté výročí a chystá expanzi

Partnerský článek

Česká společnost Kiwi.com slaví pětileté výročí svého založení. Během této doby se rozrostla v jeden z největších a nejpopulárnějších vyhledávačů letů a prodejců letenek na světě s ročním obratem přesahujícím 700 milionů eur. Společnost otevře nové pobočky v Manille, Durbanu, Praze, Barceloně a Ta-lienu.

Část zaměstnanců Kiwi.com, Foto: archiv Kiwi.com

Po změně názvu na Kiwi.com, k níž došlo v květnu 2016, si nyní společnost stanovila cíl stát se v následujících pěti letech jednou z předních online cestovních agentur na světě. K tomu jí má dopomoci unikátní a revoluční algoritmus pro vyhledávání letů, který umožňuje zákazníkům během pár vteřin automaticky kombinovat lety běžně nespolupracujících leteckých společností do jednoho itineráře, a ušetřit tak až 80 % z ceny. To vše s nadstandardní zákaznickou podporou, již Kiwi.com nabízí.

Společnost sídlící v Brně také poskytuje tzv. „Kiwi.com Guarantee“, extra službu u tras, které by jinak vyžadovaly více rezervací s malou či žádnou ochranou pro případ zpoždění či zrušení letu. To znamená, že pokud dojde ke zpoždění letu a v důsledku toho ke zmeškání navazujícího spoje u jiné letecké společnosti, Kiwi.com provede rezervaci alternativní linky do cílové destinace zdarma, nebo garantuje vrácení peněz.

„Kiwi.com je již dnes ve světové top desítce a evropské top pětce největších prodejců letenek. Počítáme, že do pěti let se staneme největší online cestovní agenturou na světě nabízející zákazníkům nové trasy za ty nejlepší ceny a takové služby a záruky, které jim neposkytne nikdo jiný,“ sdělil Oliver Dlouhý, zakladatel a CEO Kiwi.com. „Našli jsme mezeru na trhu, proto se nesnažíme tolik konkurovat na přímých letech; spíše nabízíme kompletně nový způsob rezervace.“

Kiwi.com založil v Brně před pěti lety jako start-up mladý podnikatel Oliver Dlouhý. Od té doby společnost každý rok mnohonásobně roste – dnes má více než 1 100 zaměstnanců a roční obrat ve výši 700 milionů eur. Vloni Kiwi.com v prodejích předčila i dva doposud největší české prodejce letenek: Asianu a Student Agency. Kiwi.com spolupracuje s více než 650 leteckými společnostmi od nízkonákladových po nejvýznamnější dálkové přepravce, což umožňuje unikátnímu algoritmu vyhledávače kombinovat lety i jinak nespolupracujících leteckých společností. Tento proces se nazývá „virtual interlining“ (virtuální propojování). Podle německého magazínu Focus jsou ceny na Kiwi.com v průměru o 28 % nižší než u konkurence; v některých případech činila úspora až 90 %. Mobilní aplikace Kiwi.com byla v České republice nominována na cenu pro „Mobilní aplikaci roku 2017“.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..