Karel Gott jako značka Prahy

Pro německé turisty je pořád ještě jméno Karla Gotta – zlatého slavíka z Prahy – pojmem. A právě on přivítal na zahajovacím setkání v karlínském divadle minulý týden více než 2400 pracovníků německých cestovních kanceláří, které do Prahy pozvala druhá největší cestovní kancelář Evropy DER Touristik na pracovní workshop.

Foto: Archiv PIS – PCT

Foto: Archiv PIS – PCT

Program byl většinou na minuty rozvržen v pracovních sekcích, ať již na vlastním veletrhu na výstavišti v Letňanech, nebo při konzultacích o nových produktech cestovního koncernu. Ale na Prahu se také dostalo – tuto část připravily Prague City Tourism a CzechTourism – všichni navštívili restauraci U Fleků, měli možnost vybrat si ze tří okružních jízd po Praze, dostalo se jim opulentní večeře na Žofíně a program zakončil velký program v klubu SaSazu. Na závěr pobytu v Praze měli možnost navštívit při půldenních výletech i okolí Prahy.

„Byla to obrovská a jedinečná příležitost, jak ukázat naše město v tom nejlepším světle,“ potvrdila ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská. „Pracovníci za přepážkami jsou přesně ti, na které cílíme, oni mohou podat ty nejlepší reference, a proto jsme se chtěli „vytáhnout“. Teď se těšíme na stoupající čísla německých turistů v příštím období.“

DER Touristik je evropský cestovní koncern s hlavní kanceláří v Kolíně nad Rýnem, sdružuje cca 20 dalších cestovních kanceláří s prodejem cca 5,5 až 6 milionů zájezdů ročně a obratem 8 mld. eur. Svůj pracovní workshop koná pravidelně v Německu a obrok v nejbližších destinacích Evropy. Praha připravovala tento workshop spolu s organizátory téměř dva roky.

 

red

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *